8 dalis

487 50 6
                                    

Geriausios zodiakų savybės:

Avinas: žavūs ir dėmesingi. Neapsiriksite juos pasirinkę, kaip antrąją pusę. Avinai visada šalia ir duoda viską ko tau reikia.

Dvyniai: turi nuostabią atmintį ir fantaziją, todėl niekas negali veikti geriau už juos. Dvyniai turi puikų humoro jausmą.

Jautis: labai tinkami santuokai, yra ištikimi ir sukurę šeimą jos neišardys. Atkalūs ir labai sėkmingi.

Liūtas: yra labai karališki, todėl niekas jiems negali atsispirti. Jų puikus skonis ir humoro jausmas. Liūtai gimę vadovauti, bet yra kilnūs.

Mergelė: sutaria su visais ženklais, nes visada išklauso ir nesavanaudiškai pataria, bei stengiasi dėl kitų. Mergelės labai jausmingos.

Ožiaragis: užsispyrę ir atkaklūs, todėl daug pasiekia gyvenime. Taip pat jie - ištikimi partneriai ir puikūs draugai.

Šaulys: tikri draugai, su šauliais galima kalbėtis apie viską. Taip pat jie romantiški, bei nuostabūs tėvai.

Skorpionas: visada išlieka ištikimi savo draugams, bei antrai pusei. Labai protingai tvarko reikalus, o jų namuose visada jauku.

Svarstyklės: draugai visam gyvenimui. Jos labai išmintingos, nuoširdžios, todėl visada stengiasi išvengti konfliktų.

Vandenis: atsidavę kitiems, nesavanaudiški, bei labai protingi. Meilėje - jie ištikimi ir jausmingi, tačiau santūrūs.

Vėžys: kantrūs išmitingi bei darbštūs. Mėgsta ramybę ir jaukumą, o mylimaisiais ypač dėmesingai rūpinasi.

Žuvys: labai mėgsta juokelius ir turi gerą humoro jausmą. Labai daug komikų yra gimę po žuvies ženklu.

Tikiuosi patiks. 😂

Horoscopes [Horoskopai]Where stories live. Discover now