18 dalis

373 35 18
                                    

Blogosios charakterio savynės pagal tavo zodiaką:

Jeigu jūsų kelyje pasipainiojo Avinas, būkite pasiruošę, kad šis žmogus gali pasakyti viską tiesiai į akis, nieko neslėpdamas.

Jūsų pažįstamas Jautis bus mielas ir pūkuotas, kol nebus užkliudyti jo interesai. O tada visi pamatys, kaip minkštas ir geras veršelis pavirsta įsiutusiu buivolu.

Dvyniai, regis, sukurti tam, kad generuotų ir skleistų gandus, kuriuos nuoširdžiai laiko objektyvia informacija.

Tai, ką Vėžys susikurs savo galvoje, nesugebės išpainioti joks psichoanalitikas. O jeigu ir bandys, tai Vėžys, labiausiai tikėtina, mirtinai įsižeis. Bet kokiam Vėžiui yra trys šventi žodžiai: „mano“, „asmeniška“ ir „nuosavybė“. Todėl Vėžiai vienodai įnirtingai gins savo turtą ir asmeninį gyvenimą.

Kad mylimąjį ar draugą pajungtų savo valiai, Liūtas imsis bet ko – grasinimų, indų ir baldų daužymo.

Tie, kas galvoja, kad Mergelės – nekaltos, geros, romios ir kuklios būtybės – oi, kaip klysta. Tai tik regimybė. Tokia kukli gėlelė lengvai nuskalpuos kiekvieną, kas per neatsargumą sugalvos pereiti kelią jai ar jos artimiesiems.

Svarstyklės panašios į nesaldų saldainį labai gražioje pakuotėje: artimiau susipažinus iš jų ima lįsti užsispyrimas, egocentrizmas, kaprizai, nuotaikos svyravimai.

Jeigu Šaulys nėra profesionalus pedagogas, jis išves iš kantrybės visus namiškius ir darbo kolegas, mokydamas visus ir visko.

Ožiaragiams neužtenka kantrybės laikytis savo susikurtų planų, tačiau niekas jiems netrukdo liūdėti ir pulti į depresiją dėl to, kas jų gyvenime neįvyko.

Vandeniai – tikri ufonautai, o tie, kurie tokie neatrodo, tiesiog sėkmingai maskuojasi. Praktiškai kiekvienas Vandenis turi savo „keistenybę“ – kartais tai slepiama, kartais ne.

Save gerbiančios Žuvys niekada neprisipažins apie neištikimybę. Net jeigu buvo sugautos su įkalčiais, jos tvirtins, kad viskas ne taip, ir jums pasivaideno.

Truputį per žiauriai apie mano zodiaką... Aš sukrėsta. 😰 Žodžiu, labanakt! ❤❤❤

Horoscopes [Horoskopai]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora