- Idę .
- Krzyczę .
- Mamo ?!
- Tak Skarbie ?
- Idę na dwór z Kylie .
- Ok , wróć przed 21:00 .
- Mhm ..
Melissa ubrała czarne spodnie , czerwoną bluzę i białe superstary . Spotkanie miało się odbyć w parku , ale wydarzyło się coś niezmiernie strasznego .
- Przepraszam , piękna damo czy mogłabyś wejść do auta ? To ja wuj Artur .
- Nie znam pana .. ZAWSZE mi powtarzano nie ufać obcym z
- Haha , nie, ja nie chcę Ciebie porwać . - zaśmiał się .
- No dobrze ..
Dziewczyna weszła do auta , a nieznajomy zablokował wszystkie drzwi samochodu .
Mężczyzna ruszył i kierował się w stronę Styer Vegas .
- Co pan robi ?
- Nie widać smarkulo ?
- Matko , proszę mnie wypuścić natychmiast póki wezwę policję . - zdenerwowana zaczęła krzyczeć .
Nieznajomy nie za bardzo zwracał na nią uwagi do chwili kiedy wyciągnęła nóż . Melissa przyłożyła mężczyźnie nóż do szyi . Porywacz wystraszył się dziewczyny i wjechał w las . Dziewczyna dostała 100 SMS od Kylie . Potem dzwonili do niej rodzice .
- Teraz się doigram .
Mężczyzna popłakał się jak małe dziecko.
- Kto się śmieje ostatni ? No kto ?
Melissa zraniła nieznajomego w ramię i uciekła w głąb lasu ..
Dziewczyna popłakała się i usiadła na trawie . Po chwili wpadła na pomysł aby zbudować szałas z badyli .
- Tylko skąd wziąć patyki ? A no tak przecież jestem w lesie , dzięki mózgu .
Melissa poszła szukać badyli . Przyniosła całą stertę . Wzięła się do roboty . Po 10 minutach usłyszała męski płacz . Trochę się wystraszyła , bo myślała , że to ten porywacz . Jednak nie ..
YOU ARE READING
Ona i On .
Ficção AdolescenteMelissa została porwana i teraz musi przetrwać niedługi okres swojego życia w lesie . Pewnego dnia poznaje chłopaka i razem układają plan jak wydostać się z lasu i wrócić bezpiecznie do domu