Luna vydí hrozbu

61 2 2
                                    


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,Baf!!!" řekla Sára a chytla mě za krk.

,,Ááááá" lekla jsem se když mě Sára chytla za krk.

,,Ale co je?? Ty se bojíš upírů???" zeptala se mě Sára. Dělala že mě škrtí. A já jsem zase dělala že se dusím. Sára je upír. Ale mě by nikdy nekousla. Nechce abych se v tuhle noc nekoukala z okna protože tam bude válka upírů za mojím barákem.

,,Ne ty upíre!! Jdem???"zeptala jsem se Sáry když vytáhla svůj iPhone a začala na něm něco dělat.

,,No jo furt. Ale furt mě že...... ""trnk trnk trnk nedořekla to protože jí začal zvonit mobil.

,,Brenda???"zeptala jsem se Sáry. Brenda je Sářina mladší sestra je jí 6 let a neumí R ani Ř.

Pohled Sáry:

To snad není možný pořád mi volá. Určitě zase z mamčinýho mobilu.

,, Tak to zvedni ne??? Já počkám. Ale po cestě už chci jít." řekla Luna a šla. A já ji musela zase doběhnou.

,,No jo" řekla jsem když jsem Lunu doběhla.

,,Tak si pohni a zvedni to" řekla a šibalsky se usmála.

,,Halo??? Brendo???" řekla jsem a dala jsem si ruku v bok a usmála jsem se.

,,Sááááááájoooooooooo" zařvala Brenda do telefonu tak moc že mi málem praskly bubínky.

,,Ahoj Brendo co potřebuješ??? Chceš zase něco koupit??? Třeba nějaký koupit lí......zavolám ti později" nedořekla jsem to protože Luna se vyděšěně koukala za modrej barák.

Pohled Luny:

,,Co je??" řekla Sára jako kdyby o mě měla strach.

,,Vy-vyděla jsem tam nějakého chla-chlapa"vykoktala jsem ze sebe vyděšeně.

,,Aha no asi se ti to jenom zdálo" řekla Sára.

No tohle se my nemohlo zdát tohle byl chlap kterýho jsem si nemohla představit. pomislela jsem si. A podívala jsem zpátky tam kde byl ten chlap a on tam už nebyl.

Kde je? řekla jsem si a byla jsem v duši vyděšěná.

Co když mě ten chlap sleduje? Co když je to upír jako Sára? Co když ten chlap touží po mé krvy? Co když mě chce vysát krev?  v hlavě se mi mýhalo tolik otázek ohledně toho chlapa.

,,Ne to......" nedořekla jsem to protože jsem to nechtěla řešit.

,,No dem" řekla Sára a šla a já jsem jí následovala.

Pokračování příště:

Upírka LunaKde žijí příběhy. Začni objevovat