Luna je v pohodě

32 0 0
                                    

Pohled Sáry:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pohled Sáry:

,,Děkuji" řekla Luna a usmála se. Jak jsme si sedli tak první po čem jsme obě sáhli byl jídelní lístek vzali jsme ho zároven takže jsme se začli smát ale jenom v duchu.

,,Co si  dáš??? řekla Luna a obrátila sránku.

,, Asi horkou čokoládu a ty???" zeptala jsem se jí a ona otočila další stránku.

,,Asi taky a asi ten čokoládový dortík" řekla Luna a podívala se na mě.

,,Já taky ale. Ale spíš dortík s želé a ovocem" řekla jsem.

,,Ok. A jak je to mezi tebou a Johnnem?? Klape vám to??"zeptala se mě Luna s nadšeným úsměvem.

,,Jo celkem to jde" řekla jsem.

,,No to je dobře. Moc vám přeju aby vám to klapalo pořád. Co pořád celý život!" řekla Luna a nadšeně se usmála a chytla mě za ruce a pevně je stiskla.

,,Vydím že jste si už vybrali" přerušila nás servýrka z naší debaty.

,,Ano já si dám horkou čokoládu s tím dortíkem s želé a ovocem prosím" řekla jsem a dívala jsem se na servýrku s úsměvem.

,,A já si dám taky horkou čokoládu s tím čokoládovím dortíkem prosím" řekla Luna stejně jako já.

,,Dobře ještě něco to bude??" zeptala se servýtka a podívala se na nás potom co si zapsala vše co jsme si obědnali.

,,Já ne. Zatím ne. A ty Luno dáš si ještě něco???" řekla jsem se a podívala jsem se na Lunu.

,,Ne nedám" řekla Luna a podívala se na mě a potom na servýrku.

Pohled Luny:

,,Dobře hned vám to donesu" řekla servýrka a šla za další servýrkou a něco jí pošeptala do ucha a ukázala na nás a zasmála se i s tou další servýrkou.

,,Tady to máte" po dlouhé době přišla servýrka a donesla nám dvě horké čokolády jednu položila ke mě a druhou k Sáře.

,,Děkuji" řekla jsem a podívala jsem se na Sáru.

A tady. Kdybyste si ještě něco dali tak mi řekněte" řekla servýrka a podala nám drtíky potom odešla za pípu za druhou servýrkou a zase si začali šuškat.

,,Hrrr" řekla jsem naštvaně a podívala jsem se na ty servýrky a dala jsem si ruce v pěst.

,,Co je Luno?"řekla Sára ustaraně.

,,Nemám ráda když si tak šuškají. A ty to víš Sáro. No........................myslím si že si šeptají o nás." řekla jsem trochu smutně a trochu naštvaně. Najednou se ty servýrky začali pochichtávat.

,,Zvednu ti náladu" řekla a když ji to napadlo vypadalo to jako kdyby se vedlůe ní oběvila žárovka která byla zhaslá ale najednou se rozzvítila.

,,Jo a jak?" řekla jsem  ale můj hlas zněl tlumeně, protože jsem si opřela bradu rukou.

,,Poslouchej :Co je šeptem to je čertem" řekla Sára a začali jsme se hihnat.

,,Jo to je dobrý to mě dokážeš rozveselit......... teda donutit mě se smát." řekla jsem a podívala jsem se znovu na ty Servýrky. Ale už jsem byla v klidu.

Pohled Sáry:

,,Chceš říct vtip Luno?" řekla jsem a podívala jsem se na ty servýrky a pak zase na Lunu.

,,Jasně proč ne" řekla Luna a usmála se na mě.

,,Víš jaký je nejkratší horor?" zeptala jsem se Luny a ona se na mě zmateně podívala.

,,Ne??" řekla Luna zmateným hlasem.

,,Pondělí" řekla jsem hlasem jakoby měl někdo narozeniny přišel domů a já bych zařvala "překvapení,,.

,,Jo to je dobrý. Chceš taky říct vtip??" zeptala se Luna.

,,Jasně" řekla jsem natěšeně.

,,Víš jaký je nejkratší horor??" zaptala se mě Luna.

,,Noo........Ne" řekla jsem.

,,Pondělí" řekla a udělala to co já.

,,To jsem už........ aha už mi to došlo. Chtěla jsi napodobyt Martina z kanálu Jmenuju se Martin" nedořekla jsem to protože mi docvaklo (došlo) že mě chtěla napálit.

,,Správně" řekla a usmála se.

Pokračování příště

Ahoj lidi chtěla bych se omluvit za chyby budu moc ráda za každý komentář. Takže no komentujte hvězdičkujte <3 :)

Upírka LunaKde žijí příběhy. Začni objevovat