Serkan ile konuşmamızın üzerinden tam tamına 6 gün geçti. Söylediği sözlerin etkisinden hala çıkabilmiş değilim.
"Evleniyoruz " demesi gerçek miydi?
Benimle neden evlenmek istediğini söyledi?
Neden hala aramadı?
Bunlar ve birçok soru beynimi içini kemirmekte iken bende bu arada elbisenin boyun detayını bitirmiştim.A bu arada ben Sesil Yaman . Küçüklüğümden beri hayalini kurduğum mesleği yapıyorum . Küçük ama benim için dünya kadar büyük bir butiğim var. Liseden sonra üniversiteye maddi durumlardan dolayı gidemediğim için küçük bir terzisi olan Ayşe teyzenin yanında çalışmaya başladım. Isi tam anlamıyla öğrendiğimde ve elimede bir kaç kuruş geçince kendi butiğimi açtım. Dükkanın sahibi de şansıma babamın asker arkadaşı çıkınca baya bir indirim yaptı sağolsun. İşlerim yavas yavas duzene girince üniversite okumaya karar verdim sınava girip ozel bir üniversitede burslu olarak Moda Tasarım okumaya başladım. Suan son sınıftayım. Yaşıma gelirsek 26 yaşındayım ve yaşları epey kucuk olan arkadaşlarım var. Serkan a gelirsek de o annemin temizliğe gittiği evin tek torunu. Onu ilk gördüğümde lise sonda iken annem büyük bir hastalık geçirmişti. Akciğerinde kitle çıkmıştı ve ameliyatla almışlardı. Ahh cok kötü bi dönemdi aklıma geldikçe içim sıkılıyor. Annem bir ayda toparlanmıştı fakat ben ve babam anneme izin vermeyip yaklaşık iki ay dinlenmesini sağlamıştık. Onun yerine de ben temizliğe gitmiş ve serkanla karşılaşmış ilk görüşte aşık olmuştum. O günden beri de Serkandan başkasını ne gönlüme ne de ağzıma almıştım. Ama o beni hiç görmedi. Taa ki altı gün öncesine kadar. O benim adımı bile almazken neden benimle evlenmek istemişti ki ? Ben bunları düşünürken kapı açıldı takım elbiseli orta yaşlı bir adam içeri girdi.
" Merhabalar Sesil hanım beni Serkan bey gönderdi.Sizi bekliyor. " Kapıyı göstererek "Buyrun gidiyoruz ".
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.
YILDIZA BASINIZZ ☺️👍🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevdiyememki
Teen FictionHiçbir şeyi bıraktığın gibi bulamazsın, bıraktığın an düşer ve parçalanır. Geri toplamak ise epey bir zaman alır. Peki Sesil Yaman kendini toparlayabilecek mi ? Sevdiği adamın yarattığı enkazdan sağ çıkabilecek mi ? Tüm bu soruların cevabı bu hika...