#dekat media atas tu character bellalah bagi pandangam author.heheh new chaptr untuk korang..enjoy keh...hohohoho.
___________________
Setelah memberitahu segala perancangan Bella dengan sekelasnya kepada papa nya ,Papanya pun setuju untuk memberi sedikit bantuan kewangan kepada mereka untuk trip mereka cuti nanti..
Bella pun bersiap untuk menjemput syahida di studio bapanya .._________________
"Syahida!!woi!! Babun!!ewah ewah engkau !!aku baru nak datang sini ajak kau main ball petang ni kau duk sebok dengan punching beg tu!"Jerit bella apabila syahida sedang menumbuk punching beg dengan kusyuk sekali tiba tiba terkejut dengan jeritan bella serupa emak mati anak dilanggar basikal kanak kanak riang..hahah stop merepek..
"Bongoknya kau tak reti nak bagi salam lagi dah ke ..elom benar perangai kamu ni ya."sedas sindiran pedas dari mulut penuh dengan emas jongkong syahida..hahaha
"Assalamualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh ya ustazah syahida .ente disini ingin mengajak ana untuk ukit ente bermain bola ..kalau ente tak mahu takapalah ..Ana boleh sambung tumbuk tumbuk itu beg lah."bella membalas sindiran lebih pedas serupa mee spicy ramen ..
"waalaikumussalamwarahmatullah .Amboi ku sejak bila kau bekerja dengan datuk P Ramlee?hahahhahahahahaha..bongoklah kau nih ..haa ku nak ape?"
"Berapa kali aku nak cakap?Ya Allah mengapa engkau berbuat sebegini kepadanya ..mengapa engkau membebalkan kepala otak dia ..AKU CAKAP AKU NAK AJAK KAU MAIN BALL DENGAN AKU FHAM TAK .!"
"Chill lah babe ..jangan panas ..nah air ..untuk menyejukkan badan kau yang sarat denhan dosa tu ..Hahahah"
"Kau ingat lawak?"
"Hish yelah yelah aku ikut kau ..jap aku bagi tau bapak aku ..nanti takde orang nak jaga studio nih kang tak memasal kena rompak semua item kat dalam ni."bebel syahida lalu masuk kedalam rumahnya ..
"membebel jer tahu minah ni ..HOI DIAM LAH KAU!"jerit bella dari luar studio.
__________________
"Haa kau tengok tu ..kan budak budak aku dah sampai.kau punya pasal lah ni slow macam siput !"bentak bella apabila sampai di padang bolanya yang sergam indah itu di penuhi dengan pelajar bola sepaknya..
"kau ajak aku ..kau ni macam tak biasa aku lah pulak ..hish ..takpelah aku tau aku sape lah..hmm"balas syahida ingin merajuk..
"Diam lah kau jangan nak buat buat drama melayu lak kat sini tak kuasa aku nak melayannya nanti..."balas bella tahusahja apa yang ingin dibuat syahida..
"Okey you guys turun kita buat stretching macam biasa and warmup buat 10 pusingan .. Go go i'll give twenty five minutes from now!"teriak bella supaya budak budak bola itu bergegas turun untuk membuat pusingan padang sebagai warmup pertama..
Bella meletakkan beg nya di tepi tangga lalu berlari kearah garisan penamat untuk bersedia sepuluh pusingan..baru sepuluh belum aku bagi dua puluh pusingan lagi sakit ..sebab author ni athelete queen of 100m ..amboi angkat bakul sendiri nampak author ..tp memang betul lah kenyataan.. ahahahaha..Forget that tak penting pun .
Apabila sampai pusingan terakhir Bella meningkatkan lagi speednya untuk memecut ke garisan terakhir.Mereka terus menyambung aktiviti dengan stretching merenggang kan otot dan membuat Drills asas pemain bola..
Suasana di padang sukan itu sangat riuh rendah dengan suara pelajar pemain bola sekolah SMK St.Anthony.
"Okay korang listen ,i'll give time five minute to rest.. lepas tu korang turun bawah sini semula aku nak campur group junior masuk group senior."ujar bella lalu memdapatkan syahida yang sedang berlatih larian speed 400mnya di garisan penamat untuk memulakan larian.
YOU ARE READING
IsTeRiKu Mrs Soccer's
RomanceCerita ini mengisahkan seorang perempuan yang agak kasar pemdiriannya dan hebat bermain bola sepak yang mengalahkan kekuatan lelaki..Dengan skill dan stylenya yanh hebat..Zyya Adrianna Bella ataupun panggillan manjanya Bella.. Cantik rupa paras...