*part 6*

92 12 10
                                    

Το αυτοκίνητο σταμάτησε σε μια παραλία, γεμάτη με βότσαλα. Κατεβηκαμε και αρχίσαμε να περπατάμε κατα μήκος της θάλασσας.

Ι:λοιπον;

Ε:είναι υπέροχα!

Χαμογέλασε. Επικρατούσε μια ησυχία, καθώς περπατουσαμε. Ηταν τόσο ήρεμα, τόσο γαλήνια.. Αλλά παλι κάποιος το χαλασε:
Ο Ίαν άρχισε να μας ριχνει νερό με το πόδι του. Και τοτε μπορείς να πεις πως αρχισε ο 'νεροπολεμος'. Ο ένας πέταγε νερά στο άλλον και γινόταν.. δεν μπορείτε να φανταστειτε τι😂 Νταξει ισως δεν ηταν τόσο χαλια.

Οταν γιναμε κυριολεκτικά μουσκεμα, καθησαμε κάτω στα βότσαλα και αρχίσαμε να γελαμε. 

Κ:έλα ρε Ίαν ψυχή της παρέας! Είπε η Κυριακη και αγκαλιαστηκαν.

Εγώ πήγα πιο κοντά στον Αντρέα με αποτέλεσμα να με πάρει αγκαλιά. Δεν ξέρω γιατί, αλλά νιώθω πως 'ανταγονιζομαι' την Κυριακη με κάποιον τροπο και οποτε την βλεπω να κανει κατι με τον Ίαν, αυτόματα κανω και εγώ με τον Αντρέα. Δεν μπορω να καταλάβω γιατί.

Ο Ίαν σηκώθηκε απο τη θέση του χωρίς να πει τίποτα.
Ε:που πας?

Ι:περιμενε
Κατευθυνόταν προς το αυτοκίνητο. Ωχ ελπίζω να μην φύγει και να μας αφήσει εδώ!

Ε:που παει αυτός? Είπα παραξενεμενη, απευθυνόμενη στον Αντρέα

Α:περιμενε, είπε κι αυτός, και έριξε ενα γελακι.

Υστερα απο δυο λεπτα ο Ίαν έρχεται με μια κιθάρα στο χερι, και κάθεται μαζί μας.
Κ:το κανονισατε έτσι?

Α:μπορει!

Ι:αστο Αντρέα, δεν είσαι καλός ηθοποιός.. Είπε και σκασαμε στα γέλια.

Τοτε ο Ίαν αρχισε να γρατσουναει την κιθάρα στο ρυθμο του "έμεινα εδώ" και ο Αντρέας αρχισε να τραγουδά. Η φωνη του με μαγεύει, είναι τόσο γαλήνια. Ο Ιαν αρχίζει να παιζει το "Someone like you" και πραγματικά αυτό που ακούνε τα αυτιά μου αυτή τη στιγμη, δεν περιγράφεται. Δεν έχω ξανά ακούσει τέτοια φωνη σαν του Ίαν. Τίποτα παρομοιο, ποτε. Δεν είχα την ευκαιρία να την ακούσω πιο πριν γιαυτό και τώρα ξαφνιαστηκα. Δεν του το 'χα! Κι αυτές οι ψηλές του όμως.. Δεν υπάρχει!
Έδειχνε να νιώθει κάθε στίχο του κομματιού, λες και είχε κάποια στο μυαλό του και απευθυνόταν σε εκείνη.

Οταν τελείωσαν ακόμα μερικά τραγούδια εγώ και η Κυριακή ξεσπασαμε σε χειροκροτήματα.
Ε:Ίαν μπράβο, δεν σου το 'χα. Είσαι πραγματικα πολύ καλός!

Λέοντας ή Στρατης;Where stories live. Discover now