Yeah!!!!!! Akhirnya jumpa juga diari! Dah bertahun tak jumpa, nasib baik tak reput lagi. Ceeeh,macam la beratus tahun sampai nak reput.Sori tau diari sebab masa lea 13 tahun, Takde pun benda bersejarah berlaku.Belajar sejarah adalah.
Jadi lepas hari tu lea terus simpan dairi kat tempat laci berkunci dalam kotak hadiah yang Mia bagi. Bau pun macam..mm boleh la bau baru! ^_^
Nasib baik jumpa dairi, tengah nervous gile sekarang ni!
Hari ni akan jadi hari yang bersejarah bagi Lea sebab Lea akan 'terbang'.Eh, serious la, ni first time Lea ke luar negara tau.Sepanjang Lea hidup 18 tahun ni tak pernah keluar negara tau!
Bukan macam kawan lea sorang tu.Setiap 3 tahun 5 kali keluar sampai ada buku pasal pangalaman dia lagi .Ye la kan budak kaya nak buat cane -_-
alaa..bosannya kat airport ni sorang -sorang je! Itu la Lea tadi nak sangat tinggalkan Mia,kan dah menyesal.ala ..yela tadi dia lama sangat siap.Tinggalkan je la dia, tapi sekarang bosan!!!
Hah tu dia. Yeah!!!
"Mia!!!'
"Perlahan la sikit !Malu la orang pandang!!"
"yelah..."
Mana la tak malunya. Hampir 3 per 4 airport pandang kitorang.Itulah, nak buat cane suara Lea dah memang macam menjerit dekat mic.Itu la,asyik jadi ketua kan.. Nak kena jerit lagipun ada 4 orang adik kot,x kan nak jadikan suara perlahan macam semut.
"Eh dah pukul 8.30! Jom pergi"
"Nak pergi?Tandas?Bawah hidung?"
"Eeih!Check in la!Semua benda tu!"
"Sakit la!Tak yah la cubit ,Mia tau tak tangan mia tu bisa macam kala jengking lagipun Lea main-main je .Melebih pulak"
"Alololo sori la. Dah la jom"
Eleh lea yang ajak dia, dia yang lebih excited.Tak kisah la,apa pun,
KOREA!HERE I COME!
Nanti sampai sana Lea sambung ya!
YOU ARE READING
Oh,Diary..
Fiksi UmumSemua orang kena ada tempat untuk luahkan perasaan.Kalau tak nanti meletup macam gunung berapi! Sama la juga macam si Shalea ni. Dia luahkan segalanya dalam diary pemberian kawan baik dia,Mia,dia tak boleh hidup tanpa diary dia ,sampai bawak ke Kore...