Api Sudah Padam..

15 2 2
                                    


Segar sikit tau tak!

Oh sorry lari topik tadi Lea tulis. Mula- mula nak tulis pasal camne boleh tau tentang Jung Hyun tu tapi salah arah.

Buat U-Turn cepat!!!

Lepas dah habis kelas,rehat,Lea ngan Hyun Bi pergi kantin untuk makan. Lea tak makan makanan kat situ tapi Lea bawak bekal. Well, of course la BUKAN Lea yang sediakan. Mesti la Mia! Sedap ! Macam bento.

Masa kitorang tengah makan sedap-sedap tiba-tiba rasa ada benda hinggap dekat bahu Lea.Dan ye..LAGI SEKALI! Semestinya bukan hantu dan bukan alien ye....

"Annyeong!"

"Oh ibu! Hantu!"

Ye..Lea melatah dan separuh kantin pandang Lea sementara dua orang tu gelakkan Lea. Malu tau!

" Unnie! Joyo, Hyun Nam!"

" Yah!(angkat tangan nak pukul tapi dia elak) Come here! You too!"

"Wae?! I don't do anything."

"You laugh at me right?"

"Hehe..(kerang busuk!) Ani,ANI!!"

"OK.. Now i'm tired.."

" Why?What's wrong?"

Eleh..Lega la tu orang tak cubit dia.Dah buat orang melatah pastu buat muka tak bersalah pula.

Hyun Bi buat tanda nak bisik.Hyun Nam pun dekatkan diri sikit ngan Hyun Bi.Hyun Nam terkejut.

"Jeongmal?"

Hyun Bi angguk.Cakap tentang 'pembuli' tu la kan. Siapa lagi yang rosakkan mood Lea? Yang pelik nya lepas tu Hyun Bi bisik lagi sekali pastu Hyun Nam terkejut lagi sekali.

"Jinjja?"

"Hyun Nam-ah,yesterday you said you said you have a brother. Who is he?"

" You don't know who is he?!!" Bi ngan Nam cakap separuh jerit.Kat tepi telinga orang lak tu..

" I though you know who he is because in the same class."

"My hearing STILL good,ok! No need to scream."

"Jung Jung Hyun." Diorang serentak.

"BLUFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Tersembur air yang Lea minum.Nasib baik air kosong.Diorang pun sempat elak.

"Wuuh.."Nafas lega.

"Mianhe..." Aduh...Lea,Lea.Baru hari kedua dah buat kecoh.

Jadi begitu la ceritanya.Hah! Lagi satu Hyun Bi sebenarnya satu kondo ngan kitorang cuma lain tingkat je.

OK.BAI!!!

(Sebenarnya tak tahu nak tulis apa)

(Sebenarnya tak tahu nak tulis apa)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Oh,Diary..Where stories live. Discover now