Mari sambung ye!
Lea nampak Hyun Bi masa panggil Hyun Ri 'unnie' acuh tak acuh je. Macam dia tak nak pun panggil macam tu.
Tapi logik la.Diorang bukan macam adik beradik,bukan macam KEMBAR pun.Yang kakaknya asyik buli adik dia teruk gila,yang si adik pulak terlalu..macam mana nak cakap eh?
Macam tak percaya kakak dia boleh tolong buatkan tocang untuk dia.MACAM MEMANG TAK PERCAYA!!Dia dengan kembar dia macam LANGIT DENGAN BUMI!
Yang lagi satu budak tu! Dah la asyik berhood macam pembunuh upahan! Pastu salah panggil nama orang! Pastu dah lagak macam nak bunuh diri pastu boleh pulak dia bercouple dengan...dengan....Aish!!! Geramnya!! Dah couple tu ajak la si dia pergi party tu! Bukannya orang yang dah macam gunung berapi kat sini!!
Yang Lea ni pun satu! Macam mana boleh cakap OK bila dia tanya??!!!
Tapi dia yang pegang-pegang tangan Lea.Takkan Lea nak biar Je? Lea tak selesa! Lea rimas!! Dia macam tak tahu je dia tak boleh sentuh Lea padahal dia orang pertama yang tau (masa hari 1st). Nasib baik Lea pakai stongan.
Orang bukannya kenal dia pun pastu tenung tenung pastu cakap i miss you la!! Tahu tak orang nak muntah!!! Orang Asing!!
OK.Takde la muntah betul-betul..
OK,K Lea sambung betul-betul.
"Oh! Hyun Bi-ah!"
Hyun Bi dia macam tak nak jawab panggilan Hyun Ri tapi sebab dia makin dekat dia pun jawab dengan panggilan 'unnie'.
"U..Unnie.."
"Shalea! Ops,myan.Or should I call Ninja?"
"Yah,Hyun Ri! " Hyun Min marah.Jap! Baru Lea perasan nama diorang semua Hyun.Hehe..
"Nae,nae myan,myanhae..ije manjoghani?(puas hati?)"
Budak rambut mint tu pun macam sekadar jeling mata je. Oit! Layan la yeochin tu baik-baik nanti lari! Tengok kan dah macam-macam Lea panggil dia,rambut mint la, tanjung la..
YOU ARE READING
Oh,Diary..
Художественная прозаSemua orang kena ada tempat untuk luahkan perasaan.Kalau tak nanti meletup macam gunung berapi! Sama la juga macam si Shalea ni. Dia luahkan segalanya dalam diary pemberian kawan baik dia,Mia,dia tak boleh hidup tanpa diary dia ,sampai bawak ke Kore...