2.KAPITOLA
,, O akom kočári to hovoríš?” spýtal som sa nechápavo. ,, Videl som v parku nejakú babu ktorá sa podobala na Bellu a malá kočár.” ,, To určite nebola Bella.” povedal som presvedčivo. ,, Tak, pôjdeme do parku znova a ak tam bude tak sám uvidíš.” ,, No ja s tebou do žiadneho parku nepôjdem.” ,, Aha, už máš na zajtra objednanú jednu z tvojích štetiek?” povedal uštipačne Zayn. ,, OK. Tak aby ste nepovedali ja zajtra do toho parku pôjdem.” ,, Tak to chcem vidieť.” povedal Liam. ,, Veď to uvidíš pôjdem tam s tebou.”
S pohľadu Belly:
Prišla som domov. Okúpala malú , sadli sme si na gauč a ja som pozerala správy. ,,A máme ďalšie novinky zo sveta šoubiznisu... Harry Styles bol opäť videný s iným dievčaťom keď vychádzali s hotela.” Pozerala som sa na obrazouku a vypla to. Na ďalší deň som išla ako vždy na prechádzku do parku. Mala tento raz vôbec nechcela zaspať a stále plakala. Tak som ju vybrala s kočíku a zobrala ju na ruky. ,,Bella si to ty?” spýtal sa ma hlas za mnou otočila som sa a uvidela Liama. ,, Nie. S niekým sa ma musíte pliesť.” pozrela som sa do blba. ,, Darmo mi klameš ,aj tak viem, že si to ty.” ,,Vážne si ma musíte s niekým pliesť.” ,, Teba by som si nesplietol bola si jedna s Harryho báb, ktorú som mal pre zmenu rád.” ,, Dobre som to ja, nepovedz chalanom, že si ma videl. A hlavne Harrymu.” ,, Prečo?” ,, Lebo sa snažím na Harryho zabudnúť.” povedala som. ,, To je tvoje dieťa?” spýtal sa. ,, Nie to strážim kamarátke. A teraz už musím ísť ahoj.” povedala som a odišla.
S pohľadu Harryho :
Díval som sa na Liama ako sa rozpráva s tou babou. ,, Vravel som ti je to Bella.” povedal mi. ,, A to decko to je jej?” spýtal som sa. ,, Nie to stráži kamarátke.” povedal mi a odchádzali sme. Prišli sme do vily a Liam povedal chalanom že to bola Bella. ,, A mala aj dnes ten kočár?” spýtal sa Louis. ,, Hej ale povedala mi ,že to strážila kamarátke.” ,, A ty jej veríš?” povedal Louis. ,, Prečo by nemal?” povedal som vážne. ,, Ten rozhovor keď si sa rozchádzal s Bellou som počul.” povedal ,, celý.” dodal. ,, Ty,ty si to vážne počul?” povedal som. ,, Áno.” povedal. ,, O akom rozhovore hovoríte?” spýtal sa nechápavo Liam. ,, Harry je...” ,, Drž hubu Louis.” skočil som mu do reči. ,, Nebudem držať hubu.” skríkol po mne. ,, Louis nehovor to a poď so mnou hore musíme sa porozprávať.” Išli sme hore. Zavrel som dvere na mojej izbe. ,, Prečo si nás počúval?” spýtal som sa. ,, Prečo si ju nabúchal a potom odkopol?” ,, Ja, aj tak neverím, že to decko je moje.” ,, A koho by bolo?” ,, Neviem.” ,, Chceš mi tým povedať, že ty si s ňou nespal?” ,, No spal .” ,, Tak je viac než pravdepodobné, že je to decko tvoje.” ,, Nemusela spávať iba so mnou.” povedal som. ,, Vieš Harry , ale ona nieje ako ty.” povedal a odišiel.
S pohľadu Belly:
Keď som videla Liama tak som dostala obavy , že tam bude aj Harry. Nechcem ho vidieť a nechcem aby ho Darcy poznala. Niekto klopal na dvere a bola to Eleanor moja najlepšia kamarátka je to frajerka Louisa s 1D, ale aj tak sa s ňou bavím . ,, Ahoj Bell. Ahoj Darcy.” ,, Ahoj El.” ,, Poď ďalej.”
pozvala som ju. Sadli sme si do obývačky a ja som šla uvariť čaj a ona sa zatiaľ hrala s Darcy. Prišla som s čajom do obývačky. ,, Nechcela by si niekedy ísť somnou za Louisom?” spýtala sa ma El. ,, Nie! Do toho domu už nikdy nevkročím. A ak chcete tak vy môžete prísť tu !” povedala som celkom pokojne. ,, Ok.Tak zajtra ťa tu prídeme s Louisom pozrieť.” povedala mi. ,, Zajtra nie lebo zajtra pôjdem na nákupy.”
,, Aha. Tak potom mi daj vedieť.” ,, Okej.” povedala som a El už musela ísť pretože išla za Louisom.
LIKES&VOTES Ďakujeme