4.

70 7 1
                                    

,, Ahoj Bell.” pozdravila ma El keď vošla dovnútra. Odzravila som ju. ,,Bell nehnevaj sa ale... noo...” nevedela sa vykoktať. ,, Prišli aj ostatný chalani.” povedala nakoniec. ,,Akože aj ostatný chalani?” spýtala som sa. ,, Veď sme sa dohodli že prídeš iba ty s Louisom.” objastňovala som jej. ,, Ale oni ťa chceli vidieť.” ,, Tak to je super! Ale dohodli sme sa El.A dúfam že tam není ten idiot Harry.” hovorila som.,, Nie samozrejme že tam není.” ,,ok..” vydýchla som si. ,,A kde sú?” opýtala som sa. ,, Za dverami.” povedala s úsmevom El. Otorila som dvere a všetci hromadne vykríkli. ,, Ahoj Bella.” na mojej tvári sa po dlhom čase konečne objavil úsmev.Bola som šťastná že sú tu. ,, A-Ahojte.” povedala so s úsmevom. ,, Ahoj Bella moc si nám chýbala.” objal ma Niall . ,,Aj vy mne.” s mojích očí sa vyronila slza. ,, Nepláč.” objal ma Liam a zotrel mi slzu s líca. ,, Len mi to teraz prišlo všetko nejako ľúto.” prehrabla som si vlasy. Potom ma objali všetci ostatný a nakoniec aj Perrie ktorú som videla 3 krát, zoznámila nás El. Všetkých som pozvala do vnútra. Sadli do obývačky a ja som prichýstala na stôl trochu občerstvenia. ,, A kde je Darcy?” opýtala sa El ktorá sedela vedľa Louisa. ,, Spinká.” odpovedala som. ,, A nezobudíme ju?” opýtal sa Liam. ,, Nie. Ona sa nezobudí na hluk. Ale už spí dosť dlho tak sa za chvíľu zobudí.” vysvetľovala som. Vzápätí som počula Darcyn plač. Išla som za Darcy . Prebalila som ju, prezliekla, zobrala na ruky a išla s ňou dole ku ostatným. ,,Pozri Darcy máme navštevu.” Darcy sa usmiala. ,, Ahoj Darcy.” pozdravili ju. Sadala som si spolu s Darcy na gauč sedela som vedľa Liama. ,, Podobá sa na Harryho.” pošepkal Niall Louisovi asi si myslel že som to nepočula. ,, Možno podobá, ale zariadim aby sa nesprávala tak ako on.” povedala. ,, Harry sa od tvojho odchodu strašne zmenil. “ povedal Zayn. ,, Nie, on bol sviňa od začiatku.” povedala som. ,, Ale teraz je omnoho horší. Nedá sa zniesť, každý deň si domov vodí inú babu. “hovoril Louis. ,, Ale za to ja nemôžem. To nie my sme stratili jeho, to on stratril nás.” snažila som zanechať chladnú hlavu. ,, On to po čase zistí.” dodala som a sklopila hlavu. ,, Zistí a potom to oľutuje čo urobil.” povedal Louis. ,, Dobre už sa nechcem o ňom rozprávať povedzte čo máte nové?” zmenila som tému. Rozprávali sme sa, smiali. Liam si zobral Darcy na ruky a položil ju na zem na nohy aby stála. ,, Darcy poď urob krôčik.” povedal. Darcy vystrela nožičky a jej prvý krok bol na svete. ,, Jéj, zlatko. Šikuľka moja.” objala som Darcy. ,, Poď skús ešte jeden.” znova ju chytil Liam, Darcy urobila ďalšie dva. ,, šikovná si po maminke.” povedal Niall a mal na tvái sladký úsmev.

HARRY:

,, Kde ste boli celý deň?” opýtal som sa vyťahoval Coca-colu s chladničky. ,, Na návšteve.” povedal chladne Liam. ,, A kde?” spýtal som sa. ,, To ťa nemusí zaujímať.” odišiel do obývačky za ostatnými a ja som šiel za ním. ,, Bola krásna a ten krôčik.” povedal s úsmevom Louis. ,, O čom hovoríte?” skenoval som všetkých očami. ,, Teba to nezaujíma.” vyštekol po mne Niall. ,, Zaujíma kde ste boli.” zvýšil som tón hlasu. ,, Boli sme na návšeteve pri Belle.” povedal mi neochotne Louis. ,, Boli ste pri tej chudere?” nadvihol som obočie. ,, Ano boli sme u nej ale nieje to chudera. Chudák si ty. Je mi ťa úprimne ľúto . Boli sme pri Belle a tvoja dcéra zrobila prvý krok mal si byť pri tom ako jej otec ale kvôli tvojej sprostosti prichádzaš o najkrajšie chvíle tvojho života a využívaš ho na spávanie zo štetkami.” kričal na mňa. ,, A miesto peňazí ktoré by si mal dať Belle a Darcy, míňaš na štetky.” kričal. ,, Dobre, dobre tak niečo pošlem aj Belle.” povedal som aby mi už dal pokoj. Zajtra pôjdem za Bellou a dám jej tie peniaze. Išiel som do svojej izby a zapol som si twitter na nástenke mi naskočil Niallov tweet : ,, Ja a malá rozkošná Darcy.” napísal ku fotke na ktorej bola malé dievčatko so zelenými očami a na jej malom úsmeve mala jamky v lícach. Chvíľu som mal pocit že sa podobá na mňa. 

____________________________________________________________________________________________________________

Nová ďakujeme všetkým čo čítajú tento príbeh <333 Love you <33 Dúfam že sa vám táto časť bude páčiť :DDD Ďakujeme aj za votes a comments k minulej časti <33

VOTES&COMMENTS

She unites us forever (FF -Harry Styles)Where stories live. Discover now