1.

183 12 5
                                    

Pred 2.rokmi:

,,Harry musím ti niečo povedať.“ ,, Ano ?“ povedal Harry a ani sa na mňa nepozrel. ,, Bola som u doktora a .. vieš .. budeš otcom.“ usmiala som sa. ,, čo budem?“ ,, Budeš otec.“ ,, Tak to určite nie!! Pôjdeš na potrat!“ povedal s krikom Harry. ,, Čo? To nemyslíš vážne myslela som si že budeš rád.“ ,, No tak to si si myslela zle.“ ,, Ty to dieťa nechceš?“ povedala som z obavami a slzami v očiach. ,, Si sa zbláznila? Jasné že nechcem! Vieš ako by mi to zasraté decko zničilo život.“ Kričal. ,, Harry tak toto som si o tebe nemyslela. Práve si mi ukázal ako sa bojíš zodpovednosti.“ plakala som ,, Nebojím sa ale to decko nechcem.“ povedal pokojnejšie. ,, Dobre Harry ak to dieťa nechceš tak ja ho vychovám sama. Nebudem chcieť od teba nič ale teraz mi povedz do očí že ma nemiluješ.“ povedala som s plačom. ,, Teba Bella mám rád. Ale to decko nie!“ ,, Ale ja chcem počuť či ma miluješ alebo nemiluješ.“ ,, Dobre Bella . Nemilujem ťa. A už mám inú. A ak chceš tak si to decko nechaj aj zobrať!! Mne je to všetko jedno!” kričal Harry. ,, Dobre ak ti to je jedno tak si bež si za tou štetkou.” kričala som naňho. A on mi vzápäti dal facku. Chytila som si líce. A rozplakala som sa ešte viac. ,, Prečo si to urobil?” ,, Nabudeš nazívať moju priateľku štetkou.” povedal. Pozrela som sa na ňho s hnusom a odchádzala. ,, Už nikdy sa mi neukazuj na oči. A ak by si sa náhodou spamätal tak sa mi aj tak neukazuj na oči, neozívaj, nadobro si ma vymaž s pamäti. A nikdy sa so mnou nesnaž skontaktovať.” ,, Neboj sa o to sa ani snažiť nebudem.” povedal pokojne. A ja som odišla.

O 3. mesiace :

S Harrym sa už vôbec nekontaktujem. Vôbec sa mi ani neozval ani ho nezaujíma ako sa mám. Som na všetko úplne sama keďže otec sa o mňa nezaujíma od malička a mama mi zomrela keď som mala 17. Od vtedy žijem sama. Dnes som bola na ultrazvuku a zistila som že čakám dievčatko. Ale stále neviem aké bude mať meno.

O 5. mesiacov:

Dnes ráno mi praskla plodová voda. Dostala som strašné bolesti. Zavolala som si sanitku ktorá ma doviezla do nemocnice. Porodila som malé dievčatko ktorému som dala meno Darcy. Dala som jej meno po mojej mame ktorá sa tiež volala Darcy. Mama mi strašne chýba.

Prítomnosť :

Moja dcérka Darcy má 1 rok a 1 mesiac. Chalani sa mi pár krát ozvali ale ja som to odignorovala. A Harry ani raz. Dnes ako každý iný deň ideme s Darcy na malú prechádzku do parku. Sadla som si na lavičku lebo mi Darcy v kočiari zaspala.

S pohľadu Harryho:

,, Jasné ešte ti zavolám.” povedal som a vytlačil som ju s vily. ,, To bola ďalšia s tvojich štetiek?” povedal Zayn. ,, To je moja vec.” povedal som odsrtrčil som ho aby som mohol prejsť. ,, Od vtedy čo nemáš Bellu si sa úplne zmenil. Si ešte horší ako si bol.” zakričal na mňa keď som vychádzal hore schodmi. ,, Ani mi ju nezpomínaj! Nechápem ako som s takou sukou mohol chodiť.” ,, Aj ja nechápem ako si toto mohol povedať. Ona bola s tých tvojích báb najnormálnejšia. “ povedal mi Zayn. Zabuchol som dvere do mojej izby a nepočúval ho.

O pár minút som prišiel dole a bol tam Liam a niečo hovoril chalanom. ,, Ale vážne mala kočár...”

VOTES&COMMENTS

She unites us forever (FF -Harry Styles)Where stories live. Discover now