3.KAPITOLA
Išla som s Darcy na nákupy. Nasadli sme do auta a vyrazili. Išli sme cez mesto a mali sme tú smolu že sme práve zastihli kolónu. Už sme čakali 5 minút a vo vedľajšom pruhu sa objavij ten hajzel menom Harry. ,, Čau Bella.” pozdravil ma ten idiot ironickým hlasom a ja som ho samozrejme ignorovala. Mal vedľa seba nejakú štetku. ,, Ani odzraviť nedokážeš? Takto to decko nevychovávaj.” povedal ironicky a pozrel sa do zadného okna.
,, Ty sa do výchovi MOJEJ dcéry nestaraj. A ona má aj meno.” skríkla som. ,, Takže je to dievča.” ,, No nie chlapec.” povedala som ironicky. ,, Tak čo to je?” ,,Do toho ťa nič.”
,, Do toho ma veľa.” povedal. ,, Prečo ?” opýtala som sa nechápavo. ,, Lebo je to mo-.....”
nedopovedal. ,, No čo je to ? Čo je to?” skríkla som po ňom. ,, Ale nič.” mavol rukou a začal sa olizovať s tou štetkou vedľa neho. Pokrútila som na dním hlavou a kolóna sa konečne pohla. Ale po tom psychopatovi začali trúbiť ostatné auta za nim. On to ignoroval lebo sa nepohol.
Harry:
Videl som Bellu a veľmi sa zmenila veľmi opeknela. Videl som aj kúsok toho decka.
Celé poobedie som bol s tou štetkou. Už ani neviem ako sa volala kto si ma zapametať všetky tie mená. Znovu som ako každú vykopol s mojho bytu a potom som išiel za chalanmi do vily. ,, Dnes som videl Bellu.” povedal som a sadol som si na gauč. ,, Á ?” spítal sa Niall. ,, A strašne opeknela.” ,, Kde si ju stretol ? “ opýtal sa ma Louis. ,, V kolóne... A mala v aute ešte nejaké decko.” povedal som kludne. ,, Ona má decko?” opýtal sa Niall. ,, Čo ja viem.” nadvihol som plecia. ,, Ty dobre vieš.” povedal nahnevane Louis. ,, Ako by mohol vedieť. Však to nieje jeho dieťa. Však to je dieťa tej jej kamáratky.” zasmial sa nad tým Zayn. ,, Ale je divné že ho má každý deň v parku a vozí ho v aute nie?” povedal zamyslene Liam. ,, Možno ho niekomu srtráži.” povedal som nervózne. ,, Jasné, jasné Harry.” povedal ironicky Louis. ,, Len sa pochváľ.” dodal. ,, Drž hubu Louis.” skríkol som po ňom. ,, Do riti poviete nám konečne o čom tu stále hovoríte?” vykríkol po nás Liam a postavil sa z gauča. ,, Nech vám to sám povie.” povedal Louis. ,, Nemám čo .” a bol som na odchode. ,, Priznaj sa že si nezodpovedné prasa.” zazjapal po mne Louis. ,, Neviem o čom hovoríš.” povedal som kľudne. ,, Ale ty dobre vieš o čom hovorím. “ zaziapal po mne znova. Chalani na nás nechápavo pozerali. Ja som bol ticho. ,, Pochváľ sa prečo ste sa z Bellou rozišli.” ,, Lebo nám to neklapalo a našiel som si inú.” ,, A malo to ešte jeden podstatný dôvod.” povedal Louis. ,, Nie nemalo. A Už drž hubu.” skríkol som po ňom. ,, Ty bezcharakterná sviňa. Bella mala pravdu, bojíš sa zodpovednesti. Nevieš si priznať že si otec. Chudák Bella ostala na to dieťa sama.” povedal zhnusene. ,, Ja niesom otec.” skríkol som. ,, Louis odkiaľ vieš že je Harry otec?” opýtal sa Liam. ,, Počul som ich hádku. Počul som ako ju tento idiot poslal do riti!” ukázal na mňa. ,, A mám to potvrdené ešte aj od El.” dodal. ,, Ako Belle môžete veriť. Ona si to mohla vymyslieť aby odomňa pýtala peniaze.” branil som sa. ,, Máš pocit že by od teba pýtala peniaze?” povedal nahnevane Louis. ,, Už to nechcem riešiť. “ povedal som a odišiel do svojej izby.
S pohľadu Louisa:
,, Je mi z neho zle.” povedal Niall.,,Neverím že je otec”povedal Zayn.,,Ty už si to dieťa videl? “ opýtal sa ma Niall. ,, Ešte nie ale máme ísť s El ku nej na návštevu. Vravela že keď bude mať Bella čas že sa ozve.” povedal som. ,, Môžeme ísť s tebou?” opýtali sa. ,, Môžme jej zrobiť prekvapenie.” povedal Niall. ,, Nieviem či bude nadšená.” povedal som. ,, Ona to prežije.” povedal Liam. ,, Po tom čo prežila .. no neviem.” povedal som.
S pohľadu Belly:
Prišla som z nákupov domov. Dala som Darcy spať keďže už bol večer. Vybali som nákup a šla si ľahnúť. Nedokázala som zaspať lebo som stále myslela na Harryho stal sa s neho ešte väčší idiot ako predtým. Nakoniec som zaspala.
Hňeď ráno mi volala El či dnes môžu prísť chvíľu som váhala ale nakoniec som povedala že hej.
_____________________________________________________________________________
Tak ahojte tu je nová časť :DD vieme že časti dlho neboli ale zabudli sme heslo :DDD teraz je to už v pohode a časti by mali byť :DDD ďakujeme všetkým čo čítajú tento príbeh aj za votes a comments <33 love you <33
VOTES&COMMENTS