Jakmile se Bek probudil nikde kolem sebe neviděl Horuse vstal a začal trochu vyšilovat ale naštěstí se Horus objevil . Bek byl štástný jako blecha a to doslova Horus todiž šel jen sehnat/ulovit něco k jídlu aby se mohli najíst . Což se mu moc nepovedlo, ulovil totiž jenom jednu malou veverku. Jakmile se najedli vzali si vše co měli a vydali se na cestu. Zastavili se u vodopádu kde je přepadli Setovi muži kteří byli vysocí a byli dost svalnatí. Horus popadl své kopí, začal se s ním ohánět bylo to pět proti jednomu. První se rozběhl proti Horusovi začali bojovat Horus ho srazil plnou silou na zem. Jakmile ho srazil tak se na něho vrhli všeci ostatní. Horus jen tak tak odrážel jejich útoky. Když se už tak moc naštval tak všechny svým kopím srazil na zem a ještě je praštil aby si to popřádně pamatovali. Všeci leželi na zemi a nemohli se ani pohnout. Horus a Bek odešli, šli pořád po cestě která je zavedla k chrámu kde umřela Horusova matka po boku s jeho otcem . Ta vzpomínka Horuse trochu rozhodila ale hned se vzchopil a dal pokyn aby pokračovali v cestě pořád rovně do chrámu . Než vstoupili začala se třást zem obaa dva se otočili , viděli dva obrovské ješteri které ovládali dvě jezdkyně které na nich samozřejmě seděli. Ještěři začali útočit Horus se začal bránit a s Bekem se schovali do příkopu. Rychlostí blesku vylezli z úkrytu a běželi jak nejrychleji mohli směrem k chrámu. Ještěři se taky rozeběhli byly jim v patách než Horus zastavil a obrátil se proti ještěrovy a zabodl svoji zbran ještěrovi do krku. Ještěr se svalil na zem zatím co jezdkyně z ještěra v čas seskočila druhý ještěr se zaměřil na Beka. Blížil se k němu jakmile ještěr chtěl otevřít svoji tlamu tak na něho Bek skočil. Skákal skrz na skrz až se ještěr zamotal do jednoho uzlu a spadl na zem stejně jako ten první.
Ahoj lidi, doufám že se vám páčila tato kapča a taky doufám že se těšíte na další. Tak zatím 👋.