Marius:ba esti nebun cu aia?
Paul:Da ma ,de ce?
Marius:Nu te cred ba!
Paul:Lasa sa vezi tu😉
Monica:Mama da ce vedeta ma simt
Paul:hei iubire.
Dupa ce o saluta o ia in brate si o saruta,dar observa ca se intampla ceva ciudat cu iubita lui si o intreaba:
Paul:ai patit ceva,mamii?
Monica:Nu ,ce dracu sa patesc?
Paul:Hai sa mergem acasa ca observ ca esti cam suparata.
Monica:mmbine...pa Marius!
Marius:Pa,Monica mi a parut bine sa te revad.
Dupa ce ne am salutat Paul a dat mana cu Marius si am pornit catre casa lui.
Monica pov.
Ajunsi in casa dau sa merg in camera,dar o mana ma trage spre el plesnindu-ma ,iar in acel moment am simtit ca a cazut cerul peste mine.Vedeam doar negru in fata ochiilor si am cazut in fund pe gresia rece de pe hol.El ovservand lacrimiile care curgeau siroaie pe obrajii mei fierbinti se puse in genunchi in fata mea si isi cerea mii de scuze,dar eu priveam in gol,mai exact la o bucatica de sticla care era in coltul usii de la intrare.Ma intorc spre el cu mult dispret si il intreb:
-De ce?
Dupa momente lungi de tacere isi ridica capul cand imi aude vocea tremuranda.
-Pentru ca sunt un idiot,imi pare rau,te rog iarta-ma...nu am vrut
Am putut sa observ cu usurinta ca ii pare rau pentru fapta lui josnica si care nu era demna de el.
-Te iert,maimuu.
Isi ridica privirea plina de regrete uitandu-se la mine si mi zice:
-Serios?
-Da,te iert.
-Vii sa facem dus dupa sa ne punem in pat?!
-Da.
M a ajutat sa ma ridic de jos,m-a luat de mana si m a dus in baie.Ma uitam in oglinda si ma priveam.Eram o fire slaba,desi in fata altora eram puternica si nu cunosteam sentimentul "frica".Dar aveam o singura teama,teama de a-l pierde pe Paul.Singurul baiat care nu a tras de mine si nu m a obligat sa fac anumite chestii pe care eu nu mi le doream desi aveam 5 sau 6 luni de relatie.Mai erau 3 zile si era ziua mea de nastere ,in sfarsit implinesc mult dorita varsta de 18 ani.A intrat in baie si m a ajutat sa mi dau hainele jos,adica nu era primul dus impreuna ,dupa am pasit in dus cu degetele impletite intr-ale lui.Am lasat apa fierbinte sa ne invaluie corpul,relaxandu-ne muschii.Dupa jumatate de ora in care ne-am lasat calmati de apa fierbinte a dusului am iesit in prosop ,iar el in boxeri. Am iesit si eu dupa el,mi am luat lenjeria pe mine,dar nu vrioam pijamale asa ca am optat sa i au un tricou de a lui .Am ales cu greu din miile de tricouri,dar am luat pana la urma un tricou de o culoare verde asa mai inchisa.L am imbracat si stateam in fata lui Paul care incerca sa se uite la TV.dar nu reusea deoarece imaginea mea il facuse sa ramana socat de parca vazuse o fantoma.
Paul pov.
E asa micuta si firava incat mi e teama sa o ating .Ma face atat de fericit desi nu mi ofera ceea ce imi place mie,ma excita chiar daca nu e dedesubtul meu cu unghiile in spatele meu.Am fantezii multe si dragute cu ea,care mai de care de neuitat.De ziua ei poate voi reusi sa o satisfac ,dar pana atunci ma ridic din pat si o iau in brate,mai exact pe umarul meu si o arunc pe pat .Stateam deasupra ei ,dar sprijindu-ma cu coatele pe salteaua alba invelita intr un cearsaf negru cu doua linii rosii.Imi sarut printesa pe frunte ,pe nasuc ,dau de buzele ei perfecte si o sarut lung pe ele.Nici nu sta pe ganduri caci imi si raspunde la el ,dupa ajung la gat si o sarut incet si pasional,incat ii ridic tricoul pe care il poarta si cobor la burtica,are o piele asa fina de o culoare superba nici deschisa,nici inchisa...ador sa i sarut trupul ei firav.Ma uit la ea si observ ca e cu gura intre-deschisa si cu ochii inchisi.Cand urc cu limba de la buric in sus scoase un sunet de placere.
Dupa ce am sarutat-o,nimic mai mult o trag langa mine ,se cuibareste in bratele mele si adoarme.
Monica pov.
M-am trezit super fericita .M am ridicat incet din pat sa nu-l trezesc si m-am dus sa mi fac rutina de dimineata.Dupa un dus de vreo 15 minute care m-a relaxat si mai mult ,am iesit m am imbracat intr-o pereche de pantaloni scurti si un tricou alb .Dupa ce m am aranjat am coborat jos sa pregatesc ceva sa mancam.Am pregatit o omleta cu sunca si ciuperci dupa am pregatit cafeaua.Mirosea asa bine incat nu se putea sa nu se trezeasca puiu meu.A coborat asormit din camera din cauza mirosului de cafea si oua.Era asa dragut cand se trezea.A venit si m a luat in brate sarutandu-mi fruntea si buzele.Ne am asezat sa mancam si sa bem cafeaua.Dupa lungi momente de tacere ,Paul sparge linistea:
-Hei...esti bine?
-Da...
-Sigur?
-Da,puiu.Am zis eu.
Paul pov.
De simt oare ca nu e bine?Dar asta ma deranjeaza la ea,nu spune din cauza sa nu scada in ochii mei,ceea ce nu o sa se intample niciodata,ii e frica sa nu o judec ca se da slaba si ea.Orice om are o teama sau mai multe in cazul unora.Dar e diferita,nu inteleg de ce nu zice nimic.Cand imi ridic privirea si revin la realitate ii cuprind mana intr-a mea,dar se trage si fuge plangand in baie.Oare are legatura cu ceea ce s-a intamplat aseara?Adica nu a fost diferit de alte datii.Cred...
M-am ridicat dupa ea,dar inchise usa cu cheia.Nu am apucat sa imping usa...
-Iubire deschide usa,acum altfel o sparg.
-Lasa-ma putin singura...
-Bine,dar daca faci vreo prostie ma supar si plec.
-Bine nu voi face,am spus eu.
Monica pov.
Ma gandesc la seara precedenta,imi doream mai mult...sigur l-am plictisit si nu ma mai vrea.
E clar ca nu te mai vrea,fraiero...
Ce Doamne iarta-ma acum ma cert cu propria constiinta?Dupa o jumatate de ora am iesit din baie si eram pe cale sa vorbesc cu el.
-Tatii?
-Da mamii?
-Tu ma mai iubesti ca inainte?
-Nuu...
-Stiam asta.
-Te iubesc si mai mult decat inainte ,mi as da viata pentru tine ,iubita mea.
Atunci mi a cazut o lacrima pe obraz ,dar nu a apucat sa cada deoarece Paul a sters-o cu dosul palmei.
Paul pov.
Sigur are legatura cu ceea ce s-a intamplat aseara. Dar nici nu ar zice ceva.O ador enorm,dar numai pot tine in mine.
-Iubito,a avut legatura cu aseara tristea ta?
-Mmm?
-Da,stiu clar.
-Daca stii de ce ma mai intrebi?
-Sa fiu sigur,acum spune...
-Da,are.
-Am gresit cu ceva?
-Nuu puiule,totul a fost perfect,dar eu...
-Dar tu ce?Doreai mai mult,nu?
-Da...
-Trebuia sa spui,eu faceam doar ca imi e teama sa te ating,nu vreau sa te ranesc,serios.
-Awww,ce dulce.
-Hai sa strangem si sa iesim putin p-afara.
-Bine,am zis eu.
Am asteptat sa si faca si el rutina si sa se imbrace.Asa repede a trecut timpul ca nici nu observasem ca e ora 3:30.Du oa ce s-a imbracat a luat cheiile si a inchis usa.Am mers in parc ca de obicei,ne am intalnit o gasca mai mare.God mai era o zi si faceam 18 ani.Azi trebuie sa merg sa mi vizitez parintii.
-Iubire?
-Da,esti bine?
-Da,dar azi trebuie sa merg sa mi vad parintii.
-Bine puiu,daca vrei vin cu tine.
-Daca vrei ,hai.
Dupa ce am povestit multe am plecat sa mi vad parintii.
-Sarut mana!Zise Paul catre ai mei.
-Buna,buna.
Am intrat in casa si ne am asezat pe canapeaua alba din piele si am povestit despre trecut.Nu stiam ca facusem atatea,mai ales in generala.Dupa 3 ore am plecat catre casa noastra.I am salutat pe ai mei si am iesit.
Ajunsi casa ne am aruncat pe canapea si am pornit televizorul,dar degeaba ca adormisem.
-Paul,Paul!!!
-Cee?Esti bine??
-Da,dar uite cat e ceasul!
-Vaii e 11:50
-Da,inca 10 minute...
Vorbeam singura,Paul adormise.😅😅😄
M-am trezit putin ametita,dar mirosea super bine.
-La multi ani,printesa mea,nebuna mea ,pitica &micuta mea.
Atunci mi au dat lacrimiile,de bucurie.
-Hai nu plange de ziua ta,te rooog...
-Doamne...mersi iubitule,arata totul asa dragut.
-Oricand iubire.
A urmat un sarut pasional.Ne am asezat si am mancat.Dupa 30 minute am hotarat sa iesim si noi sa ne plimbam.M am imbracat,la fel si el si am iesit.Ne am intalnit in parc cu gasca,toti mi au urat "La multi ani"pana si el a nu stiu cata oara pe ziua de azi si m a sarutat in varful nasului,au facut toti"awwwww"iar eu recunosc ca m-am inrosit putin.
A:Ba eu zic sa iesim la un club,ceva.
Eu:Ar fi super,ce zici iubire?
Paul:Da mai.
Restu:Ar fi ceva.
A:Ne vedem la 8 aici la taxiuri.
*unison*Binee.
Ne am luat in brate ,ne am pupat si am pornit sa ne pregatim.Timpul trecuse repede.Am stat o ora la ai mei dupa care am mers la Paul acasa.M am imbracat intr-un compleu format dintr-o fusta alba stramta si o bluzita alba pana la buric.Parul l-am prins in coada ,iar la machiaj am optat pentru rimel,eyeliner si un ruj inchis.Paul ma astepta jos si ramasese din nou uimit,eu la fel.Purta o camasa alba si o pereche de pantaloni dim material subtire si adidasi,peste nelipsita geaca de piele.
CITEȘTI
Sex Cu Anumite Ocazii
RomansDRAGOSTEA DINTRE DOI ADOLESCENTI PERFECTI UNU'PENTRU CELALALT ,ASA CREDEAM PANA CAND... URMARITI POVESTEA MONICAI SI AL IUBITULUI EI PAUL.