Ne am trezit amandoi cu fundu' in sus.Frate zici ca nu se putea da jos pe partea lui ,trebuia neaparat sa se suie peste mine.L am ignorat,dupa am coborat jos sa mananc ,acolo mi a pus ciocolata pe fata,dupa a varsat cafea fierbinte pe picioarele mele...ziua asta mergea din ce in ce mai "bine".
M am apucat sa fac curatenie prin casa,din greseala am varsat apa din galeata si Paul cobora scariile si a alunecat pe jos 😅😅😅.Am chicotit si radeam ca nebuna deorece era super amuzant ceea ce s-a intamplat si cand am.dat sa ies din sufragerie ,m a tras inapoi si am cazut peste el ...ne am uitat unu in ochii celuilalt si ne am sarutat...la inceput l am fraierit dupa l am sarutat ,s a razbunat ....m a muscat de buza si de limba❤😅.Ne am ridicat de pe jos si ne am schimbat,el era plecat 2 zile de acasa,deci da eram si gura doua zile...s a schimbat,a mai stat cu mine vreo 3 sau 4 ore si a plecat.M a sarutat de ramas bun si a iesit pe usa din sticla uitandu se in spate.Inainte sa plece mi a zis ce sa fac:
1.sa inchizi usa
2.geamuriile
3.sa nu primesti straini
4 .fara petreceri😒😒
Dupa ce mi a dat ordine m a mai sarutat inca o data si a plecat.Deja ii simteam lipsa,nici bine nu iesise ca deja imi dadeau lacrimiile.Am terminat curatenia si m am pregatit sa ies p-afara. In parc inde obisnuiam sa ies m am intalnit doar cu Marius.
M:Hei,Moni
Eu:hei
M:cum esti,nu te am mai vazut!
Eu:Sunt bine,restu?
M:nu stiu....
Eu:iesim la un film,ceva?!
M:Sigur.
Dupa ce am vorbit am urcat la el in masina si am pornit catre cinema.Ajunsi acolo ne am oprit sa mancam si dupa ne am dus sa vedem la ce sa ne uitam.Am ales un film ,nu stiu exact ce gen era,dar a fost putin cam porcos pot zice asa.Dupa 2 ore de stat in sala intunecata si plina de oameni am iesit si ne am mai plimbat prin magazine,ne am luat cate o inghetata si am iesit incetusor din mall indreptandu ne catre parcare.
La intoarcere nu prea zicea nimic,asa ca am spart eu linistea:
-Ti ar placea sa dormi la mine,in sufragerie ca sunt singura si imi e urat?
-Nu se supara,Paul?E prietenul meu cel mai bun si nu as vrea sa ma dau la iubita lui.
-Doar dormi la mine,atat.
Acestea fiind zise a dat din cap,in semn ca e de acord.Am ajuns la el acasa,de unde si a luat haine si am pornit spre casa.Cand am intrat i am prezentat casa si unde o sa doarma,era deja ora 7 si am zis sa mancamsi dupa sa ne uitam la televizor.Dupa cina am facut popcorn si m.am pus langa el pe canapea,dupa jumatate din film am adormit.Eram in bratele lui si ma simteam protejata exact asa cum ma simteam in bratele lui Paul,a trecut doar o zi si deja mor de dorul lui,abia astept sa-l vad.
Deodata simteam o mana fierbinte care se plimba pe spatele meu de sus in jos,indepartand sutienul si ramanand fara el ,n am bagat de seama si m am intors stand pe spate.Si a scos mana de sub mine si m a intors cu fata la el,atuci ni s au intersectat priviriile si buzele lui s au lipit de ale mele,atunci nu realizam ce fac,dar in momentul in care necesitam aer m am indepartat de el si am urcat sus in camera.Ma sunase Paul pe skyoe asa ca am raspuns
Paul:hei,mamii
Eu:tatii,cum esti?
Paul:bine,tu cum esti?
Eu:bine ,altele?
........
.....
Si am vorbit 2 ore cu el dupa am adormit.Am avut un vis foarte ciudat cum ca Paul simte ceea ce am facut si ca o sa se razbune pe Marius si pe mine la fel.
Cand m am trezit,Marius numai era,slava Domnului,pentru ca peste fix jumatate de ora ajunge Paul acasa.Am mancat si m am pus la TV,eram destul de linistita cand sunase soneria 😂😂am sarit ca arsa asa m a speriat.
Eu:Iubireeee
A urmat o imbratisare si un sarut atat de flamand ca si cum nu ne am fi vazut 3 ani.
Deja era super obosit si el,asa ca am tras un pui de somn asa ca de dupa amiaza.
Pierdusem notiunea timpului,ca de obucei.
Venirea lui acasa e o ocazie buna pentru a ne distra putin la noapte.
Eu:puiule?!
El:stai sa ti dau un cadou dragut.
Eu::cadouriii (eram exact ca un copil mic care tocmai primise.ciocolata)
L am deschis,era cel mai ciudat cadou din lume,dar stiam ca si pentru el e o ocazie.Primisem lenjerie draguta si ca o zgarda si catuse?!Ok poate pare putin cam exagerat. Am luat cina ,am mai povestit cum i a fost drumul si asa trecuse timpu'.Era nerabdator exact ca si mine,m a tras dupa el si am intrat la noi in dormitor,patul era tot imbracat in lenjerie de matase neagra cu rosu si petale rosii si roz de trandafiri.Pe jos si pe noptiere erau lumanari parfumate si desigur draperia trasa.
M am schimbat in ceea ce mi a cumparat el si am iesit din baie ,unde ma astepta o mare surpriza,lesa era pentru gatul meu,iar catusele....erau sa ma lege de pat.
Ne am sarutat,isi plimba mana pe la feminitatea mea ,atat de mult umbla incat eram uda.Isi dorea sa am orgasm,dar o facea mai incet pentru a pune in aplicare si cadoul.
M a intins pe pat si m a legat la maini cu acele catise ,care apropo nu aveau puf roz ,era negru cu mov .Si a scos perzevativul si a intrat usor in mine,din gura mea iesind doar un geamat mic de tot.Am mai facut o tot cu el si acum nu ma mai prea durea asa tare,facea miscari "du te -vino" lente sau alteori destul de salbatice.Am schimbat,inainte mi a dat catusele jos si s a intins pe spate,i am facut handblow si dupa am gustat iar din el.Nu stiu de ce ii place,dar faceam tot sa l fac sa se simta bine alaturi de mine .Mi a facut si el mie,evident,dar erau mai placute limbiile decat sa l stiu inauntrul meu.Dupa ce ne am distrat 2 ore intregi fara oprire si a dus planu pana la capat facandu ma sa am orgasm.
Am facut un dus rapid ,dupa care ne am schimbat si am adormit instantaneu,la cat eram de obositi abia avusesem chef sa ne facem dus.
CITEȘTI
Sex Cu Anumite Ocazii
RomanceDRAGOSTEA DINTRE DOI ADOLESCENTI PERFECTI UNU'PENTRU CELALALT ,ASA CREDEAM PANA CAND... URMARITI POVESTEA MONICAI SI AL IUBITULUI EI PAUL.