Azi ,15 septembrie prima zi din ultimul an de liceu,ne am imbracat amandoi si am pornit catre scoala
~O zi inainte~
P:Maine e scoala,ce faci vii sau ramai acasa?
M:Voi venii
P:Cum doresti ,iubito.
M:Multumesc pentru tot
P:Mie nu ai de ce sa imi multumesti,eu ar trebuii sa ti multumesc,m ai facut foarte fericit.
M:Te iubesc
P:Si eu
~End of day~
Cand am intrat in curtea mare a liceului ,erau ochi atintiti pe noi,dar ii ignoram ca de obicei,nu prea bagam pe nimeni in seama.De cand unii din grupul nostru au aflat ce lucreaza tatal lui Paul mai tot liceul se baga in seama cu mine si cu el,pana si copii de clasa a 9a.
Nu ii salut ,le arunc doar un zambet si Paul o privire,daca privirea ce le o arunca ar ucide deja jumate din liceu ar fi mort.Nu e un baiat rau,chiar deloc,e doar super gelos.
Mi a promis ca nu o sa ma lase niciodata pentru nici o fata ,tin mult la el ,nici eu nu as pune mana pe altu'.
Un copil...tot la asta ma gandesc,acum ca vara s-a terminat nici numai stiu ce sa fac,ai mei nu stiu despre el..ma gandesc serios la ceea ce voi face,anul nu voi reusi sa il termin cu povara asta pe cap ,stiu ca e pacat sa fac avort,dar inca mai am timp,mi a zis ca un copil e cel mai frumos lucru din viata lui si ca poate asta ar putea impiedica pariul ala stupid .
Ziua se terminase repede,dupa ce s a sunat am plecat direct acasa,ne am schimbat si ne am pus sa dormim.
CITEȘTI
Sex Cu Anumite Ocazii
Roman d'amourDRAGOSTEA DINTRE DOI ADOLESCENTI PERFECTI UNU'PENTRU CELALALT ,ASA CREDEAM PANA CAND... URMARITI POVESTEA MONICAI SI AL IUBITULUI EI PAUL.