La media cum era imbracata
-Neata
-Neata,ce faci?
-Bine...auzi voiam sa ti zic ca si maine plec in calatorie si iar vei ramane singura cateva zile,nu stiu exact cat.
-Offff ,ok...
-Vai nu fi suparata...dar asta trebuie sa fac,stiu ca e urat ca plec,dar e urgent.
-Si eu de ce nu pot venii cu tine?
-Nu poti,ok???!!
-Nu trebuie sa tipi...
-Iarta-ma ,dar stii ca nu se poate sa vii cu mine.
-Ok...
Ne am asezat pe canapea ,iar eu ma uitam la el si nu stiam ce sa-i mai zic...eram satula de afacerea asta.Am dat sa-l sarut ,dar s a tras...a fost ciudat.
-Chiar nu am chef...serios sunt obosit si trebuie sa merg sa mi fac bagajul.
-Ok,vrei sa te ajut?
-Nu e nevoie,ma descurc singur!!
-Ok.
Si a terminat de facut bagajul si a coborat...m-a sarutat si mi a zis sa am.grija de mine,dupa care a iesit pe usa...
Dupa ce a plecat m-am pus pe canapea si am atipit.Cand m am trezit ma durea tare capul ,am luat pastile si mi am revenit intr-un timp.Imi sunase telefonul 24 apeluri pierdute de la el, 3 de la Marius si 1 de la bif.I am sunat intai pe amici si dupa pe el.Cu ei am hotarat sa iesim,era sambata seara,deci de ce nu?!
Dupa am vorbit cu el...nu a iesit bine pentru ca iar avea crize.I-am explicat ca dormeam,dar nu ma intelege deloc...zici ca e turc.
Dupa ce am discutat ,mi a zis ca 3 zile e plecat si dupa vine ajunge acasa si vom vorbii ceva destul de important.Am inchis si am urcat in baia sus si am facut dus fierbinte dupa mi-am ales haine sa ies afara.
M am machiat si am iesit pe usa,unde ma asteptau prietenii mei.Am probat usa si am plecat catre club.La astia doar in club la place 😂😂.In jumatate de ora am si ajuns,ne am pus la masa stabilita,iar cand m am intods mi s a parut ca il vad pe Paul,care se ducea catre baie ,m am dus si eu dupa el...chiar el era...
-Paul?
-Moni?
-Ce faci aici,parca erai plecat ...
-Sunt...aici am venit ca am fost provocat pentru poker.
-Si pe mine de ce nu m ai anuntat?
-Asta incercam sa fac,d aia am venit la baie ,incercam sa te sun.Apropo esti imbracata super
A accentuat "super" si a facut privirea aia perversa ca si cum avea cevain gand.M a tras dupa el in baie si m a lipit de peretele rece al baii,unde ma saruta flamand pe buze si gat,dupa a coborat la piept.Am stat vreo 15 minute dupa care am iesit...toti tipii cu care juca aveau partenere,m-a invitat sa fiu partenera lui,am acceptat,evident si am intrat dincolo de cortina rosie de catifea.Ne am asezat la masa si jocul a fost inceput...in fata mea statea un tip binefacut si blond.Credeam ca se uita in uita in ochii mei,dar se uita la decolteu,Paul a observat asta cu coltul ochiului,si a pus mana pe piciorul meu si m-a mangaiat de sus in jos si tipu din fata a vazut cum inchid ochii de placere si si -a dat seama.Facea tot mai multe gesturi de flirt pana cand mi-a tras cu ochiul ,al meu vazuse asta,asa ca si a bagat mana pe sub fusta mea si si a introdus un deget ,mai apoi doua si le misca inauntrul meu.Numai puteam de placere,voiam mai mult decat degetele lui...eram in public si nu puteam face nimic...calatoria lui a fost anulata,deci venea acasa...ce stii cand se termina porcaria asta...toti au dat la sfarsit prost cartiile jos si a mai ramas el si batranelul ,care avea in jurul lui 2 femei destul de voluptoase si frumoase ,cu rochii scumpe si bijuterii fine si frumoase.
Am.castigat jocul de poker ,dupa care incet incet clubul se mai elibera.Mi am luat poseta si am iesit cu el pe usa.
Ajunsi in casa,ne am dezbracat si ne am sarutat pasional,m a intins frumos pe pat si ma saruta pe tot corpul.A intrat in mine...de aceasta data numai aveam dureri de nimic,era pur si simplu placere.
Nu folosea protectie,nu voiam bebe😂😂😐😑.Dupa distractia noastra ,am adormit asa...eram doar in chiloti ,iar el in pantaloni scurti.Cearsaful de matase ma mangaia si era si asa de racoros ,ma simteam mai libera.Eram constienta ca eram in pieptul gol asa ca ma mentineam pe partea mea de pat si acoperita de la gat in jos .
Soarele diminetii a patruns prin perdea,anuntandu ne ca e o noua zi.Cand m am intors Paul numai era in pat,nu m am obosit sa il caut...sigur facea baie.Cand sa ma asez iar in pat ,a venit el cu tava sa mancam.Dupa ce am mancat am imbracat un maieu pe mine si am fugit in baie,imi era rau.Aveam greturi,dureri de burta si de cap...L am trimis la farmacie sa mi ia medicamente si cand s-a intors a adus un test de sarcina.
Am mers in baie sa il fac,dar imi era teama...chiar foarte teama.Nu voiam copil,nu voiam sa il tin.
L am facut si am iesit cu lacrimi care imi invadau obrajii,i am zis :
-E pozitiv.
-Nu pot sa cred...o sa fiu tata
-Si e de bine sau de rau?
-Iubito,pentru mine e de bine,sunt fericit baiat din lume.
-Ma bucur...dar nu il pot pastra.Nu vreau asa ceva,ii urasc pe copii mici,nu imi doresc copilul acesta.
Dupa ce i am zis tot ce aveam de zis si am iesit pe usa pe care am trantit o in urma mea.Mi se facea din ce in ce mai rau si nu stiam ce sa fac.A chemat ambulanta si am mers la spital,am facut o coregrafie si a zis ca copilul are 1 luna .
Eram fericita pe o parte,dar oe cealalta nu.Era ultimu an de liceu,voiam sa il termin si sa merg la o facultate buna,alaturi de el,de baiatul care o sa devina tata in 8 luni.Era al naibii de fericit ,trebuia sa fac un sacrificiu sa fim amandoi.A zis ca renunta si el 2 luni la scoala pana ce ma voi simti mai bine nastere.Aveam noroc ca nu mi s-a format burta.
Am plecat acasa,am vizionat ceva la TV,dupa care ne am.pus sa mancam si dupa la somn.
CITEȘTI
Sex Cu Anumite Ocazii
RomanceDRAGOSTEA DINTRE DOI ADOLESCENTI PERFECTI UNU'PENTRU CELALALT ,ASA CREDEAM PANA CAND... URMARITI POVESTEA MONICAI SI AL IUBITULUI EI PAUL.