CINETUBE

480 13 0
                                    

Jsem Amélie, pro kámoše Amy, je mi 20, jsem zrzka a nerada mluvím o sobě, takže dost. Byla jsem na cinetube, původně za Vidrailem a spíš random, protože je to kámoš a mě ani ty youtube věci moc neberou. Vedle Adama seděl Vadim a já měla plakát White Raven, tak jsem si říkala, že by bylo fajn, aby se mi na něj podepsali oba tvůrci. „Čauko, tebe ještě neznám, ale prý spolupracuješ tady s Adamem," usmála jsem se na něj. „Ty mě neznáš?" zeptal se trochu egoisticky. „Klid, ona nedávno neznala ani Vidraila," přidal se Adam. „Tak co tady vlastně děláš?" optal se zas Vaďák. „Prostě jsem přišla kouknout na ten váš velký projekt," odpověděla jsem nesměle, protože mě v tu chvíli napadlo, že tam možná vážně nemám co dělat, „můžeš se mi podškrábnout?"

„To je super! Přesně na takovou skupinu lidí chceme zacílit," poznamenal k mému údivu dosud spíš odměřený youtuber a podepsal se mi. Rozloučila jsem se s kluky a vypadla, protože už jsem měla dost těch nekonečných davů lidí prahnoucích po fotce s idoly. Jak to vy celebritky vůbec zvládáte? Respekt.

Domů jsem jela nekonečné 4 hodiny. Po dlouhé době v teple domova jsem zapnula facebook, kde mi blikla žádost o zprávy od Vadima:

Vadim: Nějak rychle jsi vypadla :D Mysleli jsme s Adamem, že bys nás třeba mohla provést Brnem a nezávisle posoudit ten náš film.

Já: Sorry, jel mi bus.. Ale vám to cinetube teď někdy za týden končí, ne? Jdem na pivo? ;)

Vadim: Jj to zní jako plán :D Ty jsi někde od Třince, ne?

Já: Jo proč?

Vadim: No my máme zastávku i tam, tak to můžem sfouknout naráz ;) Domluvím to s Adamem a ozvu se ;)

Já: Pecka, tak zatím :)

POZNÁMKA AUTORKY

Čaute děcka! Všímám si, jak jsme krásně překročili hranici 1k přečtení! Omg HELL YES! :D Znamená to pro mě hodně. Ještě by mě zajímaly vaše dojmy a připomínky, tak se nebojte psát komentáře :)*
A nezapomeňte mrknout na mé další příběhy (myšlenky a publikované životní zkraty) :D

TOP SECRET (o Vadimovi trochu jinak)Kde žijí příběhy. Začni objevovat