Sabah saatleriydi... Şehrin havalimanı yine her zamanki gibi hareketliydi. Her milletten her türlü insan koşuşturuyordu bir tarafa. Ama bugün bambaşka bir hareketlilik vardı. Bir efsanenin başlangıcını işaret ediyordu bu hareketlilik. Acılı ve unutulmaz bir efsanenin başlangıcına.
Negan: Affedersiniz. 9 uçağına rezervasyonum vardı benim.
Personel: İsminiz nedir efendim?
Negan: Negan... Negan Bruyne.
Personel: Bir bakalım.Evet Negan Bruyne. Buyrun efendim B kapısına gidiniz uçağınız kalkmak üzere. İyi yolculuklar...
Negan: Teşekkür ederim hanımefendi.
Negan Bruyne bir yolculuğa çıkıyordu. Evinden çok uzaklara gidiyordu. Niye mi? Sonunda ona acı yaşatanlara karşı bir intikam alma şansı geçmişti eline. Ne oldu da intikam almak istemişti birilerinden? Ne kaybetti ve ne kazanmak istiyor? İşte bu soruların yanıtı için çocukluğuna gitmeliyiz Negan'ın. Yaklaşık 10 yaşındaki zamanlarına...
Negan: Baba hadi geç kalıyoruz. Neredeyse başlamak üzere.
Thomas: Tamam oğlum. Anneni bekliyorum.
Maria: Bu kadar aceleci olma Negan. Merak etme zamanında yetişeceğiz.
Negan ailesiyle birlikte geleceğine söz verdiği kız arkadaşı Amy'nin tiyatro gösterisi için sabırsızlıkla bekliyordu.
Thomas: Orası büyük ihtimalle kalabalıktır. Arabayı park edemeyebiliriz. En iyisi taksi çevirip gitmek.
Maria: Haklısın hayatım. Negan durağa kadar gidip taksi çağırır mısın?
Negan: Tamam anne hemen gidiyorum.
Negan hemen koşarak diğer caddedeki taksi durağına gitti. Biraz aradıktan sonra müsait bir araç buldu. Eve geldiğinde kapı açıktı. Annesinin ve babasının bahçede olduğunu düşündü ve arka bahçeye baktı. Sonra garaja. Onları bulamayınca eve geldi. Salona ve mutfağa baktı.
Negan: Anne... Baba... Neredesiniz?
Ses yoktu. Hızla alıp verdiği soluklar ve ayak sesleri duyuluyordu sadece koskoca evde. Teras kata çıkarken merdivenlerden aşağı basamak basamak süzülen kırmızı bir sıvı gördü. Kandı bu. Kan. Hemen yukarı çıktı ve babasının defalarca kez bıçaklanmış cesedini gördü. Cansız cesedi öylece duruyordu önünde. Ya annesi... O neredeydi? Titrek adımlarla ilerledi ve banyo kapısının altından sızan kanları gördü. Kapıyı açtı... Annesi klozete eğilmişti. Ayaklarından kan akıyordu. Annesinin kafasını klozet kapağıyla parçalamışlardı. Ve dolapta bir not vardı. '' Uslu ol''...
Negan: Anne! Baba! Kalkın hadi geldim ben. Baba! Neden uyanmıyorsunuz?!
Bağırıp çağırıyordu Negan. Onların öldüğüne inanmıyordu. İnanmak istemiyordu. Ağladı... O an hiçbir şey düşünmüyordu. Sadece ağlıyordu. Haykırışlar komşuları binaya topladı. Ardından polis... Ambulans... Mahvolmuştu her şey. Mahvolmuştu Negan'ın hayatı. Ondan kim bu kadar nefret ediyordu ki böyle bir şey yaptı. Annesini babasını bir daha göremeyecekti. Onlara sarılıp koklayamayacaktı bir daha. Bu onu bitiriyordu. Haberleri alan amcası Bill olay yerine geldi. Kardeşinin cesedini görünce kendini tutamadı ve oda Negan'ın yanına gitti. Ağlamaya başladı. Saatler sonra karakoldaydılar.
Komiser: Bak oğlum. Bizim niyetimiz sana yardım etmek. Anneni ve babanı öldüren kişiyi bulmanı senin kadar biz de istiyoruz. O yüzden sorduğum sorulara cevap ver.
Negan hiç konuşmuyordu. Sanki ona söylenenler bir kulağından girip öbüründen çıkıyor gibiydi.
Bill: Çok şey yaşadı. İfade için biraz erken değilmi komiser bey. Dinlenmesi lazım. Yarın onu bizzat kendim karakola getireceğim.
Komiser: Pekala. Yarın ifade için gelirsiniz. Onu gözünün önünden ayırma. Ailesini öldürenler onunda peşinde olabilir. Ona ve kendine dikkat et.
Bill, Negan'ı evine getirdi. Karısı da olanlardan haberdardı.
Diana: Negan bizi ailen gibi gör. Annen ve babanın yerini tutamayız ama seni artık evladımız gibi görüyoruz.
Bill ve Diana'nın çocukları yoktu. İş ve zamansızlıktan dolayı sürekli ertelemişlerdi.
Bill: Hadi bakalım bu gece iyice dinlen. Yarın ifade için dinç olman lazım. Hadi iyi geceler.
Negan amcasına sarıldı ve yatağına uzandı. Annesi ve babası gözünün önünden gitmiyordu. O gün, o gece yemin etti.
Negan: Anne... Baba ne olursa olsun... Size bunu yapanları doğduğu güne pişman edeceğim. Yemin ediyorum ki size bunu yapanlar cezasını çekecekler. Kanundan kaçmış olabilirler... Ama ben onları bulacağım ve intikamımızı alacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer:Agent 31
FantasyArtık kaybedecek hiçbir şeyi yok.Ne ailesi,ne parası ne de şöhreti.Onu ayakta tutan tek şey kişisel intikam.