IWALY Part 7 ''Spin The Bottle''

585 23 0
                                    

Merhaba canlarımsılarrr <3 Yeni bölümüm geldi. Tamam çok şey istiyorum. Lütfen lütfen lütfen sadece oy ve yorum bekliyorum <3

Demi Lovato- Made In The U.S.A  ile dinleyin :))))

Connor’ların evin kapısına doğru girecekken ‘’Miley makyajımızı tazelemeliyiz’’.

 Miley başını onaylaydı. İçeri girdik ve kenarda duran çocuğa tuvaleti sordum. Tuvalete doğru ilerlerdik. Makyajımızı tazeledik. Tuvaletten çıktık.

 Ellerimize birer içki aldık. Miley ile beraber ortama doğru ilerlerdik. Ellerimize içkiyi aldık ve

‘’Bu geceye’’ diye şerefe kaldırdık.

 İçkiden yudum çekince 2 dakika bekledim kendime geldim. Gözlerimle Justini aradım. Tanrım bu çocuk neredeydi ? Baktım baktım bulamadım.

 Miley ile sohbet ederken Miley bak işareti yaptı. Onun baktığı yere baktığımda Justin geliyordu yanında da Connor. Justin bana baktı ve gülümsedi.

Ne kadar güzel gülümsüyordu. İçimi kemiriyordu.

Connor masaya çıktı ‘’Bu geceyi unutmamak için Şişe Çevirmece oynayalım’’ diye bağırdı.

 Miley kolumdan tuttu ve oraya doğru götürdü. Herkes yere oturuyordu. Justin de oradaydı. Connor şişeyi çevirdi ve bir erkek çıktı cesaretliliği seçti. Kız ile erkek aynı dolaba girdi.  Diğer çevirmede bir kıza bir erkek çıktı ve onlar doğruluğu seçti. Bir kere daha çevrildi ve Justin’e geldi.

Connor ‘’Adamım doğruluk mu cesaretlilik mi ?’’

Justin bana bakarak ‘’Cesaretlilik’’

Connor ‘’ O zaman içeride Lexi’yi öp’’

 Beynimin durduğunu hissettim. Şansa bakın ki benim. Yanaklarım kızardı. Neden bendim ? Şans işte. Bu iş bittikten sonra Connor’ ı öldüreceğim. 

Miley kulağıma ‘’Hadi Lexi git ‘’

  Connor ‘’Hadi ama’’ diye seslendi.

 Justin ile kalktık ve içeriye geçtik.

 Justin bana baktı ve ‘’Hazır mısın ?’’

Başımı onayladım ‘’Evet hazırım’’

Hiç bu bu kadar hazır olmamıştım. Birazdan seni yiyecektim.

Yavaş yavaş yaklaştı. Dudaklarını dudaklarıma değdirmeden önce alnını alnıma dokundurdu. Gözleriyle bana baktı ve gözlerini kapattı.

Dudakları dudaklarıma bastırdı. O sıcak dudakları çok güzeldi. Ellerini belime koydu. Ellerimi boynuna koydum. Dilini içeri sokmak istedi. İzin verdim. 2 dakika sonra öpücüklerimizin daha da derinleştiğini hissettim.

Ellerimi saçlarına götürüp okşadım. Tanrım çok güzel bir histi. Boynuma geçti. Emmeye başladı. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Hafiften ısırıp inlememe neden oldu. Dudakları dudaklarıma tekrar dokundu. Alt dudağını dişledim. Justin sesli bir şekilde inledi. Onu büyük bir açlıkla öpüyordum. Nefessiz kalmamak için biraz durup tekrar devam ettik. Kokusunu içime çektim. Tanrım insanı bayıltabilecek kadar güzel bir kokuydu.

Connor ‘’Hey hey hadi gelin artık’’

İçeri geçtim.

 Miley ile içeri geçtik ‘’Hey içeride neler yaptınız ?’’ Yanaklarımın kızardığını hissettim.

 ‘’Hiçbir şey işte’’

 Miley ‘’Ben oyuna devam edeceğim istersen sen kal’’

 Onayladım. Düşünüyordum Justin’in dudakları çok anlatılmaz bir şekilde harikaydı. Onu öptüğümde farklı bir şeyler hissettim.

Nasıl anlatayım harika bir histi. Dudakları benim için yaratılmıştı sanki. Şuan bile onu düşünüyordum. Dediğim gibi ona aşık olmuştum. Sanırım ateşim çıkıyordu. Birden yanıma Justin geldi.

Justin’in Gözünden

Koltukta derin düşüncelere dalan Lexi’yi gördüm. Sanırım bir şeyler düşünüyordu. Yanına oturdum.

‘’Hey nasılsın’’

 Gülümsedi ‘’İyiyim sen’’

 ‘’Bende iyiyim burası çok sıcak dışarı çıkıp gezelim mi ?’’

Lexi gözleri parlayarak ‘’Olur’’

 Beraber dışarı çıktık ve benim Range Rover’ıma bindik. Arabada sessizdik. Sessizliği bozarak

‘’Nereye gidelim ?’’

 Bana baktı ve ‘’Bilmem sen bilirsin ‘’

Gülerek ‘’O zaman seni bir yere götürücem’’

Lexi çocuk gibi heyecanlandı ve ‘’Nereye gideceğiz ?’’

 ‘’Sürpriz ‘’ deyip göz kırptım.

Onu sahile  götürmeyi planlıyordum. Eminim çok beğenecekti. Sessizlik devam ederken Lexi sessizliği bozdu.

‘’Bugün çok güzel bir şekilde şarkı söyledik çok etkilendim’’ .

 Şaşırdım normalde Lexi konuşmazdı.

Gülümseyip ‘’Evet çok güzeldi bende çok etkilendim ama senden’’  .

 Yanaklarının kızardığını görebiliyordum. Teşekkür etti.

Sessizlik devam ederken onu düşünüyordum. Bu gece ki olanlar. Onu öptüğümde gerçekten çok farklıydı. Kimseye hissetmediğim bir his yaşamıştım. Onu sahile götürecektim.

Ben böyle düşünürken

Lexi ‘’Daha var mı ? ‘’

 Ona bakıp ‘’Geldik sayılır’’

Telefon çaldı Lexi’nin telefonuydu. Telefonu açtı. 3 dakika sonra bitirdi. Suratı asıldı.

‘’Ne oldu ?’’

 ‘’Miley beni merak etmiş ama sorun yok''

‘’Miley en yakın arkadaşındı değil mi ?’’ diye sordum

Lexi ‘’Evet en yakın arkadaşımdır o benim’’ diye cevap verdi.

Gülümsedim ‘’O çok şanslı’’

Bana baktı ve hafifçe gülümsedi. Yanakları kızarıyordu.

Yanakları kızarırken bile çok tatlıydı.

Arabayı durdurdum. Gelmiştik.

İ Will Always Love YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin