IWALY Part 12 ''Hot Kiss in The Toulette''

502 21 2
                                    

Merhaba tatlımsılar. Yeni bölümüm geldi <3 Sizden oy ve güzel yorumlarınızı bekliyorum. Öpüldünüz.

Rihanna- Jump    ile dinleyin <3

Aynı şekilde oturduk. Justin göz kırptı. Sonra bana bir kağıt yolladı.

‘’Bebeğim çok güzelsin. Seni seviyorum Okul çıkışı beraberiz artık’’

Gülümsedim ve ona şu kağıdı yolladım

‘’Teşekkür ederim. Bende seni seviyorum bebeğim evet okul çıkışı beraberiz’’

Hoca sınıfa girdi ve son gün olduğu için bir şeyler anlatmaya başladı. Justin aniden bir kağıt daha yolladı.

‘’Okul çıkışı sana bir sürprizim var’’

Ona baktım ve Ne der gibi baktım. Göz kırptı ve bir kağıt daha yolladı.

‘’Sürpriz ama 2 sürpriz’’

Gülümsedim. Önüme döndüm ve dersi dinlemiş gibi yapmaya başladım.

Bayan Dwight bir şeyler anlatıyordu ama onu dinlemiyordum. Justin’i düşünüyordum. Sürpriz ne olabilirdi ? Onu da düşünüyordum. Ama en çok onun bana söylediği sözler.

Ona baktım ve bana göz kırptı. Gülümsedim. Elimi yanağıma koydum. Sanırım yanıyor gibiydim. İzin istedim ve tuvalete doğru ilerledim.

Justin’in Gözünden

Lexi tuvalete izin istedi. 10 saniye sonra izin isteyip tuvalete doğru ilerledim. Kapıyı açtım. Lexi gözleri şaşırmış bana bakıyordu. Şanstan kimse de yoktu. Onu tuvaletin içine soktum ve klozete oturup üstüme onu oturttum.

Lexi şaşırmış halde ‘’Ne yapıyorsun birisi görecek şimdi’’

Yanakları kızarmıştı. Ona gülümseyerek ‘’Bugün okulun son günü’’

Gülümsedi ve kollarını boynuma koydu. Bende ellerimi kalçalarına koydum. Dudağımı nemlendirdim ve yavaş yavaş ona yaklaşmaya başladım.

Dudakları dudaklarıma dokundu ve öpüşmeye başladık. Dudakları yumuşacık ve inceydi. Dilimi içeri sokmayı denedim ve ağzını araladı izin verdi. Elleriyle saçlarımı okşadığından zevk alıyordum. Çok güzel bir histi. Boynunu öpmeye başladım. Boynu aşırı güzel kokuyordu. Boynunu emip ısırdım ve hafiften inledi. Isırdığım yeri dilimle dokundurup tekrar emmeye başladım. Hafif hafif inliyordu.

Sonra tekrar öpüşmeye başladık. Dudaklarının tadına varmıştım. Tadı sanki çilekli gibiydi ve hoşuma gidiyordu.

Ellerimle kalçalarını sıktığımda hafiften inledi. Öpüşmeyi bırakıp boynuma geçti. İlk öpmeye başladı. Sonra emmeye başladığında inlememe neden oldu.

Durdum ve gözlerinin içine bakıp ‘’Seni seviyorum bebeğim’’

Gülümsedi ‘’Bende seni seviyorum’’

Boynunu öpmeye başladım. Boynundaki o koku beni zevkten öldürüyordu.

Onu öperken ‘’Justin Justin’’

‘’Mhmm mhmm’’

‘’Bebeğim hadi sınıfa gidelim’’

Durdum ve dudağımı sarkıtıp ‘’Biraz daha kalsak’’

Gülümsedi ‘’Bebeğim hadi gidelim’’

Ayağa kalktım tuvaletten çıkmadan önce durdurdu ‘’İlk önce ben gideyim 2 dakika sonra sen gel’’

Güldüm ‘’Tamam bebeğim’’

El salladı ve gitti. Kapıda bekleyip 2 dakika sonra sınıfa girip sırama oturdum.

Ona bakıyordum. O da arada bir bakıyordu. Onu çok seviyordum. Bugün ona iki sürprizim vardı. Birisinden eminim hoşlanmayacaktı ama diğerini çok sevecekti.

Zil çaldı

*

Sıradan kalktım. Onun yanına gittim ve elinden tuttum.

‘’Justin ne yapıyorsun ?’’

Göz kırparak ‘’Bebeğimin elinden tutuyorum’’

Gülümsedi. Onun her gülüşü beni mutlu ediyordu.

‘’Evet şimdi birinci sürprizimize gidiyoruz’’

Gözleri büyüdü ve heyecanlanarak ‘’Nereye nereye’’

Gülümsedim ‘’Sürpriz bebeğim sürpriz’’

Arabaya bindik ve ‘’Seni anneme tanıştırmaya götürüyorum’’

Lexi şaşırarak ‘’Ne sen ne diyorsun’’

‘’Evet bebeğim eminim’’

Lexi ‘’Bebeğim ya annen beni sevmezse’’

Elimi yanağına koyup okşadım ‘’Sssshh bebeğim annem seni sevecek’’

Lexi ‘’O zaman eve gidelim kendimi toparlayayım’’

Gülümseyerek ‘’Bebeğim şuan zaten güzelsin sakin ol’’

Yavaş yavaş sakinleşti ‘’Tamam o zaman’’

Arabayı sürmeye başladım. Lexi düşünüyordu. Sanırım çok gerilmişti. Ama annemle onu tanıştırmalıydım çünkü Lexi benim prensesim olduğuna göre annemin de onu tanıması lazımdı.

Eve gelmiştik. Arabayı evin önüne park ettim. Lexi iç çekti.

Ona kısa ama ateşli bir öpücük verdikten sonra  ‘’Bebeğim gerilmene gerek yok tamam mı ? Ben senin yanındayım’’

Biraz rahatlamışa benziyordu. Başını salladı. Arabadan indik.

İ Will Always Love YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin