Harry se připravoval na již brzy příchozící návštěvu. Měl by přijet nějaky kluk, který je synem matčiny kamarádky. Popravdě se na něj netěšil, radši by si psal s klukem jehož přes Sms poznal.
Harry
Nějaký kluk by měl přijet netuším kdo to je. Prý je podobně starý jako já a mohli by jsme si rozumnět. No to tak. Nové kamarády nepotřebuji, stačí mi ty co mám a není jich málo. Hlavně tady nechci nějakou nicku, jestli to tak bude nechám ho tam a půjdu pryč.
Zazvonili na náš dům a já bez zájmu šel otevřít. Za dveřmi stál malý brunet.Musím uznat že byl roztomilí, takovýhle kluci mě přitahovali. Mohl bych na něj něco zkusit schválně jestli je taky teplej. Po chvilce přemýšlení jsem si uvědomil že tam stojím jako debil a skoro slintám nad malým brunetem. ,,Ehm, Pojďte dál" pustil jsem je dovnitř a na brunetka jsem se sladce usmál. On mi úsměv oplatil, ale jen lehce. "Ahoj" pozdravil jsem nejdřív jeho a potom jeho mámu. Mezi tím dolu seběhla i má matka která se dala ihned do řeči s tou jeho. ,,Jděte si do pokoje nebo se jděte projít kluci" ,,jasný mami" usmál jsem se a už jsem bruneta vedl do svého pokoje. ,,Ahoj jsem Harry" usmál jsem se a Koukal do jeho krásně modrých očí. ,, eh.. Ah-hoj.. J-já jsem L-louis.." Zakoktal se. Snad to nebude jedna z těch nicek. ,,Takže Lou, přede mnou se nemusíš vůbec stydět. Nemáš k tomu důvod" sladce jsem se usmíval a on jen přikyvoval. ,, Tak dobře.. Harry.." Moje jméno z jeho úst znělo ještě krásněji než opravdu je. "Co by jsi rád dělal? Mám tu filmy, nějaké hry a podobně" " Mohli by jsme se kouknout na film?" Bang!! Při filmu se bude dobře něco zkoušet. Mohl bych se s ním vyspat a pak ho odkopnout. Ne tak zlý zase nejsem. Ale líbat bych se chtěl a nebo aspoň vykouřit. " Tak pojď ke mě" skočím na postel a poklepu na místo vedle sebe. Nervózně přešel ke mě a sedl si tam. Pustil jsem televizi a film. Obejmul jsem louiho kolem ramen a on jen překvapeně vykulil oči. Pousmál jsem se nad tím a víc si ho k sobě přitulil. Neprotestoval tak jsem mu zajel rukou pod triko a začal ho hladit na bříšku. "H-harry..." Zakňučel a já se jen usmál. "Víc.." Vzdychl a já mu podráždil jeho bradavky. Jeho vzdychy byli jasným důkazem toho, že se mu to líbí. Zajel jsem mu rukou do kalhot a nahmátl jeho penis který už byl pěkně tvrdý. Jemně jsem na něm zapumpoval a myslel jsem si, že Loui asi vybuchne. Nechci uspokojovat jeho. Chci aby on uspokojil mě. "Louisi? Jsi tak moc dobrý jak si myslím?" Ukázal jsem na svůj rozkrok a doufal že to pochopí. "Ja.. Eh.. Ty chceš abych ti vykouřil?.." Zašeptal a já jen přikývl. Třeba si myslel že mu slast oplatím, ale takový jsem nebyl. Opatrně mi stáhl kalhoty a ihned poznal, že jsem se ráno neobtěžoval vzít si boxerky. Uchopil už můj napůl ztvrdlý penis a začal po něm přejíždět, aby byl tvrdý úplně. Sklopil se a pomalu si vzal špičku do pusy a začal po ní jazykem kmitat a sát. Byl dokonalý. Kdyby byl opravdu dobrý možná by mohla přijít i odměna. Nejsem tak zlý, když mě někdo kvalitně uspokojí tak není problém mu to oplatit. Pokud mám náladu. Po chvilce co Louis jen ožužlával mou špičku mě to přestalo bavit, tak jsem ho chytl za vlasy a zarazil mu celou mou chloubu do krku. "Bože.." Zavzdychal jsem a myslel si že Louis bude mít s pojmutím mé chlouby problém, ale nic. Vůbec nic se s ním nestalo. Jen mi ho začal rychle kouřit a já myslel že vybuchnu. "Pokud budeš hodný chlapeček dostaneš odměnu" pousmál jsem se a začal mu ošukávat pusinku. Po chvíli už se to nedalo vydržet. Prožil jsem jeden z nejhezčích orgasmů. Budu se ho muset zeptat, kde se to naučil. Louis to všechno poslušně zpolykal a pak se odtáhl. Otřel si pusu a koukl na mě. " Z-zasloužíš si odměnu.." Zmoženě jsem zašeptal.
ČTEŠ
My good bitch ||Larry
Fanfiction"Vezmi ten telefon Louisi. Nenechávej ho zvonit." Vzal jsem telefon do ruky. I Harry někomu volal, tak si mě snad nebude všímat. "Haló? Tady Tomlinson" "Ahoj, Tady Styles."