Kapitola 5

1.6K 60 0
                                    

Louis byl z toho celý vyvedený z míry...musel stále myslet na Harryho ze zpráv a Harryho.. Počkat? Harryho? Znovu? No nic.
Louis.
"Mami?" "Ano broučku?" Ozvalo se z kuchyně. "Víš jak jsme byli u toho Harryho.. Mohli by jsme tam jet znovu?.." Zeptal jsem se lehce nejistě. Budu si připadat trapně, ale co. "Boobearku zrovna jsem o tom přemýšlela. Vypadalo to že si spolu rozumíte tak jsem volala Anne a ta souhlasila" Slyšel jsem dobře?! Jupí! Uvidím ho a obejmu a... No radši nic. "Louisi že ty jsi se do něj nezamiloval?"To, že jsem gay o mě mamka ví už dost dlouho. Nedá na mě dopustit a proto ji to bylo,aspoň podle její reakce, jedno. Miluji ji. Nemám taťku, tedy mám, ale nebydlí s námi a vídám ho jen občas. Ale sester mám za to požehnaně. "Mami neboj, jen.. Jen jsme se skamarádili" "To jsem moc ráda. Harry má i starší sestru tak by jsme mohli sebou vzít Lottie co ty na to?" Ne tohle ne.. Ona jediná mojí "nemoc" jak tomu říká, nechápe. Pak nás tam uvidí s Harrym a bude zase plno keců."Musí tam s námi?" Odpověď byla jednoduchá a rázná.

Odpoledne jsme tedy nasedli do auta a rozjeli se k domu Harryho. Lottie si zpívala písničku, popravdě moc talentovaná není. Heh. Začal jsem zpívat. Vím že mi to jde, jako asi jediná věc. Lottie jen přiblble koukala a zticha úplně. Užíval jsem si to. Než jsme zastavili u domu Stylesovích.
Vystoupil jsem a zazvonil na jejich zvonek.

Hazz.
Celý den jsem se těšil na tento okamžik. Na okamžik kdy Louis zazvoní u mého domu. Ihned jsem běžel otevřít "Ahoj!" Usmál jsem se na všechny a v závěsu za mnou přiběhl i zbytek mé rodiny. Gemma si vzala sebou Louisovu sestru a mamky šly spolu. A kdo zbyl na mě?! LOUIS!!! Vzal jsem ho k sobě do pokoje a obejmul ho. "Ahoj broučku" pohladil jsem ho po zádech a on mi objetí opětoval. "Ahoj" vypadlo z jeho malé pusinky. Která teda zvládá divi, ale řekl jsem si že dnes tohle nebude. "Takže máš nějaké přání co by jsi chtěl dělat?" Usmál jsem se na něj a on chvíli jen přemýšlel. "Mohli.. Mohli by jsme.. Zahrát si hru?.. " Řekl roztomile. Normálně by mi to přišlo nechutné, ale teď v jeho podání je to dokonalé. "Dobře a jakou hru?" Podíval jsem se na něj. Sám bych preferoval takové ty erotické hry. Ale Louis tohle asi nemyslel "Rád bych si zahrál nějakou tvou oblíbenou hru" usmál se a zamrkal. Já nemám oblíbenou hru. Sakra. "A nechceš dělat něco jiného? " nervozně jsem se pousmál. "Eh.. Tak nechceš se jít projít nebo tak něco?" Jo tohle zní fajn " Dobře Lou, tak jdeme?" Kývl a vydali jsme se do předsíně kde jsme se obuli a vyšli ven. "Hazz?" Koukl na mě po chvíli. " Ano?" Usmál jsem se. "Já nevím co si mám myslet.. Je mezi námi něco nebo ne?" Viděl jsem v jeho očích špetku naděje, že bych mohl říct ano, ale tohle byla pro mě moc těžká otázka. "Já sám nevím Lou, ale zatím asi nic velkého" pohladil jsem ho po zádech a jemu se lehce zaleskly oči. "Ale noták" pevně jsem ho obejmul a on mi to oplatil. "Viděli jsme se jen dvakrát. Třeba časem.. " zašeptal jsem mu u ouška a on kývl a odtáhl se. " Máš pravdu.." Řekl lehce sklesle "takže kamarádi?" Koukl na mě a já kývl "s lehkými výhodami" zasmál jsem se a on semnou. "Kdy máš jít zpátky?" Zeptal jsem se ho asi po hodině toho co jsme se procházeli. Koukl na svou ruku kterou zdobily hodinky a vykulil oči. "To už je tolik?! Musím jít" koukl na mě a šli jsme tedy zpátky "Přijedeš někdy ty ke mě?" Koukl na mě a já se usmál. Chce abych byl jel k němu? Mohl bych zkusit překecat mamku aby jsme tam mohli jet . "Pokud je to tvé přání" "Ano!" Zasmál se. "Přijeď prosím" usmál se, ale to už jsme byli u nás. "Boobearku! Kde jste byli?! Měla jsem o vás strach!" Obejmula Louise a já držel smích, protože Louis přes rameno jeho mamky Protočil oči a tiše se zasmál. "Jen jsme nevnímali čas " odpověděl jsem. Byla to špatná výmluva, protože venku byla už tma, ale prošlo mi to. "Tak mi jedeme" "Ahoj" řekl jsem celé Louisově rodině co tu byla. Pak už se jen zavřeli dveře.

My good bitch ||LarryKde žijí příběhy. Začni objevovat