Razvan?

1.6K 48 7
                                    

Marinette pov

Deci vorbeam cu Tikki despre Plagg si Adrian si inca eram socata insa...stai...cine-i ala?

Razvan pov

Razvan:Scuze de deranj doar ca ca sunt aici ca sa fac un lucru...AlexiaAlex2000 daca citesti acu iti spun doar un lucru:BLESTEM!
Eu:Dar io ce is aici?
AlexiaAlex2000 :Piesa de mobilier
Eu:😑
AlexiaAlex2000 :Atunci prietena piesa de mobilier
Eu:😑
Razvan:Tace-ti din gura ca nu ma pot concentra...asa... blestem pt AlexiaAlex2000 si blestem pentru tine...fericita?
Eu:Si ce ai spune daca nu ne-ai fi blestemat deloc?
Razvan:Sa nu fim chiar asa rai
Le vad pe fete luand tigaile si mai bine fug inainte de a nu mai putea blestema pe nimeni.

Eu pov

Pentru cei care nu stiu cine e Razvan(adica toata lumea) el este un baiat din scoala in care invata madmoiselle si AlexiaAlex2000 si cum asta(AlexiaAlex2000) merge la baie doar cu mine(si invers) am devenit colega ei de baie(si invers).Intr-o zi veneam linistite de la baie si apare ala...
Razvan:Ala are nume
AlexiaAlex2000 :Aici erai!
Razvan:Ajutoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor...!!!
AlexiaAlex2000 :Asta patesti cand blestemi!
Eu:Cum spuneam...veneam linistite de la baie si apare ala(Razvan) isi intinde bratele lateral si canta:Ta ta ta...noi vroiam sa intram linistite in clasa si ala nu ne lasa dar am reusit.Din ziua aia il vedem mereu si avem multe intamplari ciudate cu el de atunci si cum se intampla asta io si aia...
AlexiaAlex2000 :Aia are...
Eu:TACE-TI IN @#$% MA-TII VOASTRE CA VREAU SA POVESTESC!!!
Razvan:Mama nu are asa ceva...
AlexiaAlex2000 :Vino incoa Razvan...(voce de handicapata)
Razvan:Mamiiiii...!!!!
Eu:Asa cum ziceam...Cum tot il vedeam din ziua aia am inceput sa credem ca ce a facut in ziua cu pricina e un ritual de blestemare a fetelor care vin de la baie(e posibil) si avem si alte intamplari...da' de ce sa va povestesc tot?
Razvan:Ca sa fiu bagat in seama.
Eu:Da' chiar ce faci tu in cartea mea?
Razvan:Blestem...
Marinette:Si eu?Mai spun sau nu?Cred ca nu ca nu mai avem timp si te cheama bunica-ta sa mananci...(autoarea)
Eu:Of of of ce ma fac cu voi?
Toti cei din realitate cat si din serial:Nu stim(rasete ciudate:violatori,ciudati,scapati de la nebuni,etc)
Eu:Ciuuuudaaat...A da...AlexiaAlex2000 a uitat parola contului(cum e ea uituca) si m-a rugat sa anunt pe toti cei care ii citeau cartile asa ca un moment de reculegere.......*cri cri*........*cri cri*...*c....* da' mai taci greiere...
Greierul:Scuze...
Eu:Cam asta a fost tot.

Miraculos Buburuza Si Motan Noir-dupa povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum