Ce mai cadou!(partea 1)

3.8K 164 33
                                    

E sambata.Marinette se scoala in graba si merge de face niste schite.se vede clar ca deseneaza de zor.Face o rochie.O ochie tip buburuza?
T:Marinette ce faci?
M:Luni e ziua Alyei.Vreau sa ii dau cadou o rochie cu modelul Buburuzei.Ii fac si masca.Dupa la pachet aduc un element surpriza.
T:Ce?
M:Doua coliere,fiecare avand jumatati de inima si pe o jumatate scrie best si pe celalata friend.
T:Foarte frumos din partea ta Marinette.
M:Nu e nimic.
T:Pot sa vad colierele?

M:Da dar sa nu le strici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M:Da dar sa nu le strici.
T:Sunt incredibile
M:Da sunt nu?
Timpul zboara repede.Nu si pentru Adrian.Se plictiseste.
Ad:Ce sa fac sa nu ma mai plictisesc?
P:Ai putea sa o vizitezi pe Marinette.
Ad:Da chiar sa ma transform.
P:Nu ca Motan Noir ci ca tine insuti.
Ad:De ce?
P:Atinci o vizitezi pe Alya
Ad:Marinette sa fie.Sau mai bine dau o petrecere la mine peste nopte.Vin Nino,Alya si Marinette.
Adrian ii suna iti anunta ora si timpul pentru petrecere.
N:Hai sa ne jucam.
Al:Eu propun Adevar si provocare si dupa 7 minute in rai.
N,M,Ad:De acord.
Al:Eu incep.Adrian ce alegi?
Ad:Provocare.
Al:Pacat de tine.Te provoc sa iti dai tricoul jos pana se termina jocul.
Ad:Si daca refuz?
Al:Te zbor pe geam.
Ad:Bine
Adrian isi da jos tricoul.Marinette casca gura saliveaza un pic dar camd Adrian se uita la ea isi revine.
Ad:Marinette ce alegi?
M:Adevar.
Ad:E adevarat ca iti place Motan Noir?
M:Nu.Cum sa imi place de un increzut,inganfat si fraier.O salva el Parisul dar o calca pe nervi pe Bubutuza.Am vazut cu ochii mei.Imbecilul!
Ad:Ohhh.....(ce ciudat e prima fata care nu ii place de mine ca Motan.Ceva e suspect.Dar asta e parerea ei)
Se termina jocul si urmeaza 7 minute in rai.Alya Invarte stical.Cade pe Adrian si Marinette.
Al:Hai in baie cu voi.
Ii incuie.Marinette era ca racul.Intre timp Adrian taie tacerea.
Ad:Deci crezi toate rautatile care le-ai zis despre Motan Noir.
M:Sincer da.Daca el chiar o iubeste pe Buburuza sa nu se mai comporte ca un cine stie ce.
Ad:Si...de unde sti ca o place pe Buburuza?
M:Mareu flirteaza cu ea dar intr-un mod jalnic.Daca o place sa ii spune direct cu niste flori.Mie nu-mi plac baieti dircti.Si cei sensibili,buni la suflet...
Ad:Ce ciudat ca tocmai mai descris.
Marinette se inroseste si dupa 10 minute nevazand ca nu le e usa deschisa incep sa se panicheze.

Miraculos Buburuza Si Motan Noir-dupa povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum