Vine timpul ca cei 4 muschetari ai nostri sa se intalneasca.Desigur,Marinette ia rezerve de biscuiti pentru Tikki si Adrian ia rezerva de branza pentru Plagg.
La intrare:
Al:Haideti ca nu mai stam.Ce a durat atat?
N:Nu mai conteaza atata timp cat sunt aici.Hqi sa luam biletele si sa mergem.
Al:Bine dar e o problema.Nu intra decat 2 intr-o canoie.
M,Ad:Canoie?
N:Mergem cu canoia pana la cascada.Ok sa ne impartim.Eu cu Alya si tu cu Marinette.
M:C-cu mine?
Al:Da...hai sa mergem.
Marinette intra in canoie cu Adrian si pornesc(erau automate).Marinette devin mai ceva decat rosia si sa nu credeti ca ,,cineva" nu a obeservat.
Ad:Deci Marinette sti cum se numeste cascada?
M:N-n-nu...
Ad:Vroiam sa te anunt ca urmatoarea sedinta e Marti.
M:M-m-mersi...
Ad:Am o intrebare...
M:Da?
Ad:Iti place Motan Noir?
M:Nu...cum sa-mi placa un inganfat.Pe scurt e opusul tau.O fi el erou dar acum serios...Tu ce parere ai despre Buburuza?
Ad:Este incredibila,superba,curajoasa...Ahhhh...
Marinette roseste cai ai zice gargarita.Dar nu pentru mult timp deoarece Adrian se uita la ea si nu vrea sa se dea de gol.
Se plimba cat se plimba si ajung intr-un final.
Dar nu dureaza mult ca Adrian si Marinette se rosesc cat ai zice miracol.
CITEȘTI
Miraculos Buburuza Si Motan Noir-dupa poveste
De TodoSuper-eroii favoriti ai Parisului se intorc in mai multe nazdravanii