Super tati,super mame

1.2K 65 13
                                    

Gabriel pov

Of Adrien.In curand mama ta va revenii.

N(urro):-Stapane...
G(abriel):-Ce vrei Nurro?
N:-Cartea cu Miraculosi,A DISPARUT!!!

Simt ca lesin.A disparut?Cum e posibil asa ceva?Nimeni nu stia de ea.

N:-Ce ne facem stapane?

Usa se deschide,Nurro dispare si intra Adrien.

Ad:-Tata putem vorbi?
G:-Ce vrei Adrien?
Ad:-Maine e un concurs la scoala numit ,,Tati si fii,mame si fiice" si ma gandeam daca poti veni cu mine.
G:-Nu stiu Adrien mai vedem.

Adrian pov

Merg in camera mea si vad o poza pe pat.

Era cu mama si tata.Cand el era ca un tata da' na vremurile se schimba.

Te iubesc mama.Mereu am facut-o.Si ghici cine intra in camera.

G:-Adrian cand e concursul?

Ma uit ca la felul o suta trezeci zi trei.

Ad:-Maine,Luni.
G:-Bun.

Wow.Se intampla.Chiar se intampla.Tatal meu,Gabriel Agreste, vrea sa mearga la scoala,la un concurs, cu mine.Multam Dumnezo.

Marinette pov

M(ama)M(arinette):-Si zici ca maine e concursul?
M:-Da si chiar vreau sa participi cu mine.
MM:Normal ca vin draga.Orice pentru fica mea.Chiar daca as afla maine ca tu esti Buburuza eu tot ma voi comporta la fel cu tine dar voi stii ca esti speciala.

Ce a fost asta?Mama ma urmareste?Citeste ganduri?E super-spion?Sau doar a vazut cum ma transform si vrea sa ma faca,intr-un mod subtil, sa marturisesc?

Imi vede fata speriata si imi spune:

MM:-Nu te teme draga.A fost doar un exemplu.Asta nu inseamna ca chiar tu esti super-curajoasa-incredibila-adorabila-puternica-miraculoasa-faimoasa Buburuza.
M:-...
MM:-Cum se cheama concursul?
M:-,,Super tati,super mame".
MM:-Interesant.Acum la masa ca se raceste ciorba de perisoare.Nu am facut-o ca sa nu o mananci.
T(ata)M(arinette):*mancand*Ciorba este atat de delicioasa.
MM:-Mai incet draga ca te ineci.
TM:Eu nu ma i-...*inecat*
MM:-*manevra hymlic(sau cum s-o scrie)* Ti-am zis eu.

Ce familie ciudata am

Asa ca apropo acu' cateva zile o fata in scoala mea a fost injunghiata de o alta si acu m-am blocat in casa si nu mai merg pe holuri,sar direct geam si acu criminala e prin oras.
Cine e din Roman ii recomand sa nu mearga la scoala ,,Alexandru Ioan Cuza" fosta ,,Scoala 5".
Au venit ambulanta si jjansar


Miraculos Buburuza Si Motan Noir-dupa povesteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum