Ajung acasă iar în fața ușii mele este un urs mare de pluș , cu un bilețel atașat de acesta .
"Asta e pentru tine, iubire! Erich ."
Sunt frumoase gesturile lui , dar nu înțeleg. Ce legătură are cu mine? Nici măcar nu ne cunoaștem , nu avem vreun fel de legătură. Poate că arată precum un prinț, dar nu îl cunosc , până ieri nici măcar nu știam cum îl cheamă, iar astăzi mă trezesc cu un pluș gigantic și un buchet de flori din partea lui.
Intru în casă, și trag ursul de pluș după mine , îl așez în camera de zi , florile le pun într-o vază cu apă pe masa din bucătărie. Îmi iau telefonul , o sun pe Ayda și o rog să vină astăzi pe la mine pentru a face un plan să aflu mai multe despre acest Erich .
***
-Am vorbit cu Kate , fosta lui prietenă. Stă în camera de lângă mine și auzind bârfe despre ea si Erich m-am gândit să o întreb despre el . Mi-a spus că Erich cică e wow la suprafață, dar nu e wow din toate punctele de vedere , ci e un mare bou!
-Ayda, toate fetele spun asta după despărțire .
-Da , ai dreptate , dar nu m-am oprit din a afla informații , i-am cercetat profilul de Instagram și are poze doar prin cluburi și locuri exotice , îmbrăcat elegant lângă mașini scumpe , deci sigur e genul ăla de băiat de bani gata care are toate fetele la picioare lui și crede că i se cuvine tot.Chiar atunci când Ayda termină de vorbit , primesc un sms de la el :
"Ți-a plăcut surpriza ?" .
Îi arăt repede Aydei mesajul și începem să râdem.- Vorbind de lup .
- Să îi răspund ?
- Ămm. Da."Nu." îi spun eu.
"Deschide ușa. E încă ceva pentru tine."Mă îndrept spre ușă râzând , o deschid și îmi apare el în față .
- Ce cauți aici ?
- Dacă nu ți-au plăcut acele surprize , poate îți place asta .
- Dacă e vorba despre tine , atunci îmi displace mai mult decât celelalte . Iar acum te rog să dispari din fața mea și să uiți de mine !
- Draga mea Aysha (spune pe un ton pus pe glume), nici măcar nu mă cunoști, așa că ar trebui să ieșim undeva , la o cafea, să ne cunoaștem .
-Nu beau cafea , deci iese total din plan faptul că mă vei cunoaște . (spun zâmbind).
-Fie ca tine.
-Pa, pa, Erich !Spun și închid ușa.