Capitolul 5

13 0 0
                                    

Aud soneria și câteva bătăi în ușă. Deschid ochii . Mă uit la telefon . Am 7 apeluri nepreluare. E 7:45. Din nou voi întârzia . Mă dau jos din pat și merg spre ușă să deschid . Erich .  Deschid ușa și îi spun să intre. Între timp fug în cameră să mă schimb.
  -Bună dimineața!
  -Neațaaa! strig eu din dormitor .
  -Iar nu te-ai trezit la timp ? Bat la ușă de 5 minute și te-am sunat de nu știu câte ori .
  -Dacă nu erai tu , probabil nici la al 5-lea curs nu ajungeam .
  -Deja începi să te obișnuiești cu mine , ăă?
  -Poate .
Începem amândoi să râdem .
  -Dacă te grăbești și tu poate ajungem la primul curs .
  -Mă grăbesc cât de mult pot, da ?
  -Vrei să te ajut cu ceva ?
Ies din camera mea și mă îndrept spre baie .
  - Intră în camera mea și pune-mi te rog cărțile de pe birou în ghiozdanul negru din piele .
  -Unde e ghiozdanul ?
  - Caută-l în dressing . Trebuie să fie pe un raft.

Cât timp eu am fugit la baie și mi-am făcut rutina zilnică în mai puțin de 4 minute, el mi-a pus cărțile în ghiozdan . Mi-am luat repede o geacă și o pereche de bocanci negri brodați cu flori și am plecat spre mașina lui Erich.

Ajungem exact la fix . Mă pun ca de-obicei în banca mea , în al treilea rând , în dreapta mea se află Ayda , iar în stânga se așează Erich . Probabil așa va fi noua noastră așezare .

                         ***
Orele au trecut mai greu ca niciodată . Parcă treceau decenii , nu minute . Dar în sfârșit e ora 15 și pot părăsi "închisoarea" asta.

  -Ce ziceți să mergem la Starbucks ?  întreabă Erich .
  -Chiar aș avea nevoie de o ciocolată caldă. Ayda, ce zici ?
  - Totînainte spre Starbucks ! spune aceasta pe un ton războinic iar noi începem să râdem .

                          ***

  - Mm. Vreți să mergem diseară la un film ? E premiera filmului "The Neon Demon".
  - Cu cea mai mare plăcere ! spune Erich chictotind .
  - Ămm. Eu nu pot . Mama mea vine în vizită câteva zile . Deci eu ies din plan.
  - Deci probabil și filmul iese din plan ...    spun eu supărată.
   - De ce nu mergeți doar voi doi ? Vă veți distra .
  - Îmi imaginez cum se va distra Erich la un film horror .

Începem toți să râdem . Pentru diseară rămâne stabilit să mergem la cinema doar noi doi ... Parcă Ayda a făcut-o intenționat .

                         ***

20:30 . Filmul începe într-o oră. Hmm. Ar trebui să încep să mă pregătesc . Merg în dressing , aleg o pereche de jeans albaștri , o cămașă puțin decoltată de culoare vișinie și un palton negru din piele . Mă îmbrac cu hainele alese , îmi ondulez ușor părul lung , iar Erich între timp bate la ușa. Țip să intre , iar acesta vine în camera mea.
   -Sunt gata.
Spun încălțându-mă cu o pereche de botine negre .

  Mergem spre mașina lui și imediat pornim spre cinema .

  -Ești foarte frumoasă.
  -Mulțumesc!

Nu am mai scos nici un sunet tot drumul . E deja 21:20 , luăm biletele și mergem spre sala numărul 8. Ne așezăm în ultimul rând . Filmul începe în câteva minute, ne punem ochelarii 3D și așteptăm. Mă uit din când cu coada ochiului la el . Pare supărat. Oare am spus ceva greșit ?

Începe filmul . Erich se tot uită la mine și schițează un zâmbet din când în când . Sunt destul de distrasă de film. El se apleacă spre mine și îmi șoptește :

  - Îți e frică?
  -Mie ? Frică ? Nu mă cunoști.
  - Chiar nu te cunosc .
  - Încă.
  - Mm.. Deci asta înseamnă că vrei să te cunosc mai mult .
  -Poate.

                          ***

E ora 23:45 . Filmul s-a terminat abia acum . Erich se pare că e puțin mai bine . Hotărâm să facem o mică plimbare înainte de a pleca spre casă. Mă tot gândesc .... Oare de ce l-am refuzat atât ? Se pare că îmi place până la urmă.
Aahh. Și nu acel sens de "îmi place" . Îmi place că îmi e prieten . Doar atât.

Mergem spre casă . Se face 01:30 .
Ajungem în fața apartamenului meu .
   - Mulțumesc , Erich.
  - Pentru nimic.
   - M-am simțit foarte bine .
  - Și eu . Mai ieșim în altă seară.
   -Bineînțeles.
  - Cred că ar fi bine să fugi la somn .
   -Ai dreptate .
    -Noapte bună.

Se apleacă spre mine și mă sărută pe obraz .
Nu cred că a făcut-o !! Mă abțin maxim să nu îi dau o palmă!

  -Noapte bună, Erich!

                      ***

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 11, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Fata din rândul treiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum