Δεν νομίζω ότι θα θέλατε να ξέρετε τι θα συμβεί σε αυτό το κεφάλαιο δηλαδή ανάμεσα στην Ρόζαλι και τον Τζέικομπ που πάντα αυτό συμβαίνει . Γιατί δεν το παίρνουμε καλύτερα από εκεί που μείναμε ???
ΟΚ. Μείναμε στο σημείο όπου εγώ είδα ένα όραμα και μετά ο Λούκας με πήρε αγκαλιά και μου είπε να ηρεμίσω.
---------------------------------------Συνέχεια-----------------------------------------
Εγώ δεν ξεπέρασα αυτό που είδα νομίζω ότι όλα τα προβλήματα που έχω στο κεφάλι μου δημιούργησαν αυτό δηλαδή η προδοσία του Τζέικομπ , το σοκ που ήρθε η Ρόζαλι ( Δεν λέω όμως οτι με πειράζει που ήρθε αντιθέτως ειμαι χαρούμενη) .
Ήρθε το πρωί επιτέλους!! γιατι το προηγούμενο σκοτεινό εφιαλτικό βράδυ τελικά πέρασε και ελπίζω να μην ξαναγίνει . Αλλά τωρα θα δω τι θα με περιμένει.....
Όλη η οικογένεια με πήρε τηλέφωνο δε λέω καλύτερα να με πάρει ολη η χώρα τηλέφωνο αι παρατήστε με όλοι σας !!!! ( Οχι σε εσας παιδιά που διαβάζετε το βιβλίο μου αλλα αυτοί που με περνούν τηλέφωνο και μου λένε "Ρενη👉(Ρενεσμε) αγάπη μου είσαι καλα?? μήπως χτύπησες κάπου??...... " εντάξει ρε παιδιά δεν πάω και στον πόλεμο)
Τέλος πάντων παμε στις δικιές μού χαρές :
Βγήκα έξω να πάρω λίγο αέρα κοίταζα τι δάσος πως δεν ανακάλυψα οτι ζω στη φύση...και ακούω τον Τζεικομπ να έρχεται με την Λίλι και εγώ δεν μπορούσα να αντέξω άλλο αλλά και άρχισα να κάνω κατι που σίγουρα μου αρέσει να κάνω και με κανει να έχω ένα χαμόγελο στο πρόσωπο... ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ???
Πήρα το τάμπλετ μου......
Έβαλα τη μουσική σε καραόκε και.......
Παιδιά όταν τραγουδαγα με κέφη άκουγα την Λίλι να λέει "Έλεος ακόμα και φωνη δεν έχει τι τραγουδάει για να μας χαλάσει τα αυτιά μας " και ο Τζεικομπ έλεγε δυνατά " Έχει την πιο όμορφη φωνη στον κόσμο εκτός..... (Περιμένετε αλλάζει γνωμη) που η Λίλι εχει πιο καλύτερη φωνή απο εκείνη πως την λενε??? Αααα η χαζο Νεσι "Σε ευχαριστώ Τζεικ να σου πω την αλήθεια εσύ μου έδωσες το όνομα οπότε είναι περισσότερο δικό σου προβλημα και δική σου βλακεία.....
Μην σας πω πως αντέδρασε η Ρόζαλι απέναντι στον Τζεικομπ και στην Λιλί τους έβρισε με την ελληνική λεξη που το λενε πολυ οι ακατανόμαστοι του Γυμνασίου... Μλκ ( Εαν μερικοί δεν το καταλάβανε βαλτε ανάμεσα στο Μ + λ ενα α και αναμεσα στο λ + κ πάλι ενα α και στο τελευταίο κ ενα α και θα βγάλετε μια λεξη.)
Και ο τσακωμός συνέχισε
- Να σου πω η Ρενεσμε έχει την πιο ωραία φωνή του κόσμου εαν δεν θέλεις να την ακούσεις τράβα και ακου την δικιά σου.
- Σκάσε εαν της ξαναμιλήσεις έτσι θα φας καμία μπουνιά. Ειπε ο Τζεικομπ.
- Για τολμά.
- Ναι θα τολμήσω.......Ο Τζεικομπ σηκωσε το χερι του έτοιμος να την χτυπήσει και έπρεπε να κάνω κάτι για να τους σταματήσω και σκέφτηκα να βγάλω αίμα απο το χέρι μου σαν την μαμα μου που εκανε πριν πολυ καιρό ...
Άραγε σταμάτησε ο τσακωμός ή ο Τζεικομπ επιτέθηκε στη Ρόζαλι????
Παιδιά συγνώμη που άργησα να γράψω το θέμα ητανε οτι δεν είχα έμπνευση
YOU ARE READING
A Vampire Story
VampireΓεια παιδιά επέστρεψα με νέα ιστορία με βρικόλακες και θανάτους ωραία τώρα σε αυτή την ιστορία θα έχουμε κάποιες ανατροπές δηλαδή νομίζω ότι όλοι ξέρετε το twilight ??? Φυσικά και το ξέρετε . Να κάποια στιγμή αυτή ή ταινία σταμάτησε και εγώ αποφασισ...