ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15 : Περίεργα στοιχεία

78 6 2
                                    

Μετά από την σημερινή τρέλα της παρακολούθησης και την ανακάλυψη της ταυτότητας του Λούκας που είναι "Hell boy" δεν άντεξα άλλο είναι μεσάνυχτα και η Σταχτοπούτα έπρεπε να είναι σπίτι αλλά καλά που το σπίτι της μητριας της δεν είναι το ωραίο σου κρεβατάκι...

Ξάπλωσα απαλά το κεφάλι μου στο μαξιλάρι και έκλεισα τα μάτια και ειμουν 100% κουρασμένη και ξαφνικά εμφανίζομαι σε εναν χώρο...

Όλα ήτανε σκοτεινά προσπάθησα να σηκωθώ αλλά κατάλαβα οτι είμουν δεμένη σε μια ξύλινη καρέκλα και δεν μπορουσα να μιλήσω ουτε να μουρμουρίσω όμως κάποια στιγμη ένα φως χτύπησε τα μάτια μου και μπήκε κάποιος μέσα με μια ανώνυμη φάτσα και μου έβγαλε απο το στόμα μου το ασημένιο ζελοτειπ και μου είπε:

"Άκου εσύ μικρή εμένα δεν θα με ξεγελάσεις και επειδή δεν θές να μου πεις την αληθεια για το που βρίσκεται το μενταγιόν του θανάτου θα σου πω πρώτα εγώ τι πραγματικά εισαι και θα σου πω οτι οι γονεις σου είναι πάρα πολύ καλοί ηθοποιοί γιατί δεν σου ειπαν ποτέ τι πραγματικά είσαι και ουτε ο ηλίθιος Τζεικομπ οποτε θα σου πω εγώ. Είσαι μια ..."

- Όχι ρε φίλε γιατί πάντα τα όνειρα σταματάνε στο καλύτερο σημείο εκτός, αυτό δεν ήτανε όνειρο...

Πρέπει να κατέβω στην βιβλιοθήκη του παπού μου για να ψάξω για τις γυναίκες τι υπερφυσικές δυνάμεις μπορούν να έχουν εκτός να είναι βαμπίρ ή Werecoyote.

3 ώρες αργότερα

Δεν υπαρχει τίποτα κοίταξα σελιδα με σελιδα ολα τα 480 βιβλια και πρόσθεστε οτι έπρεπε να ψάξω στο ιντερνετ ολες τις περίεργες ιστορίες για τις γυναίκες. Τίποτα δεν βρήκα.

Και πηρα τηλέφωνο την Μακ!

- Μακ! Τι κάνεις

- Εμένα ρώτας;;

- Όχι σίγουρα τον γείτονα.

- Αα οκ

- Πας καλά καλέ για 'το πήρα εσένα για να ρωτήσω τον γείτονα;;

- Εε ναι!

- Δεν σε πιστεύω

- Για πες γιατί με πήρες;;

- Θυμάσαι  όταν μου είπες ότι τα όνειρα που βλέπουμε μπορεί να γίνουν πραγματικότητα??

- Ναι και??

- Να είδα ένα περίεργο όνειρο που με είχαν απαγάγει αλλά αυτός ο τύπος ήθελε να μου πει μία αλήθεια.

- Ποιά αλήθεια???

- Ότι οι γονείς μου μου έκρυψαν κάτι από την ημέρα που γεννήθηκα.

- Σαν τι??

- Δεν ξέρω γιατί στο τελευταίο λεπτό ξύπνησα αλλά θυμάμαι και κάτι άλλο ότι ήθελε αυτό το μενταγιόν που το βρήκα.

- Ποιο μενταγιόν??

- Αυτό που το φοράω.

- Αααα!

- Πάντως έχω πανηκοβληφθή γιατί εάν αυτό το όνειρο θα συμβεί σίγουρα όπου να 'ναι θα έρθει μόνο και μόνο για το μενταγιόν τίποτα άλλο.

- Πάω να αλλάξω και έρχομαι μην ανησυχείς.

Η συζήτηση μας τελείωσε και με μια σούπερ δύναμη τρεξίματος ήρθε σε εμένα και προσπάθησε να με καλμάρει αλλά εγώ είμουν ακόμα σοκαρισμένη από το τρομαχτικό όνειρο. Και εάν αυτός ο τύπος στο όνειρο μου είχε δίκιο ??? Και εάν πραγματικά οι γονείς μου μου έκρυψαν την αληθινή δύναμη μου ??? Τι θα κάνω ??? Πως θα βρω φως στο μονοπάτι μου για να φτάσω μέχρι το τέλος του λαμπρού μονοπατιού??? 





A Vampire StoryOnde histórias criam vida. Descubra agora