i luv you

2.6K 112 10
                                    

"Chawက Unniအတြက္ဘာလဲလို႕ "

"နင္ကအငယ္ဆံုးမို႕လို႕ငါအလိုလိုက္ေပး ဂရုစိုက္ေပးခဲ႕ျပီးျပီပဲ နင္ကဘာထပ္လိုခ်င္ေသး တာတုန္းး..."

"Aww nae အငယ္ဆံုးမို႕လို႕ေပါ့ ေကာင္းပါတယ္ ေနာက္ဆိုရင္ဂရုစိုက္စရာ မလိုဘူး .... Unniရည္းစားနဲ႕သာေကာင္းေကာင္း ေပ်ာ္ပါ Chawက ဘာအေရးပါလို႕လဲ.. Chawအတြက္အခ်ိန္ကုန္မခံပါနဲ႕ Unniနဲ႕Unniရည္းစားျကားမွာ အပိုလူမျဖစ္ခ်င္ဘူး.."

"Bo?...ငါရည္းစားထားလို႕နင္ကအဲ႕လို ျဖစ္ေနတာေပါ့ ဘာလို႕ငါ့က္ိုပဲအျပစ္တင္တာလဲ ငါကေရာ ငါေရာနင္ရည္းစားထားတုန္းက ဘာမွမျဖစ္ဘူးထင္လို႕လား နင္ပဲခံစားတတ္တယ္ထင္ေနတာလား.."

"Gadae Unniဘာမွမျဖစ္ခဲ႕ဘူးေလ ဟုတ္ေနတာပဲ.... ဘာမွကိုမခံစားခဲ႕ရဘူး မို႕လား hak...... ေကာင္းပါတယ္..."

"PARK JIYEONငါဒီလိုေတြေျပာေနတယ္ဆိုတာ နင္ကအနုပညာရွင္တစ္ေယာက္မို႕ Datingကိစၥကို ဆင္ျခင္ဖို႕ေျပာေနတာ"

"Dating ဟက္ Chawဘယ္သူနဲ႕ဒိတ္ဒိတ္Unniကေခါင္းထဲေတာင္ ထည့္ခဲ႕လို႕လား... စိတ္ေတာင္၀င္စားခဲ႕လို႕လားလို႕...."

"ဘာာ ေနာက္ဆံုးေတာ့ငါမွားတာေပါ့ ဒါေတြအားလံုးငါ့ေျကာင္႕ေပါ့ ဟုတ္လား..."

"Nae maja Unniေျကာင့္ပဲ Oppaက အေျဖေတာင္းတယ္ဘယ္လိုျပန္ တုန္႕ျပန္ရမလဲဆိုေတာ့ Unniဘာေျပာခဲ႕လဲမွတ္မိလား အဲ႕တာနင့္ကိစၥေလ ငါနဲ႕မဆိုင္ဘူးတဲ႕ လုပ္ခ်င္သလိုသာလုပ္တဲ႕ ဟက္"

"Bo???အဲ႕တာဆိုငါကဘယ္လိုေျပာရမွာလဲ huh? နင္ကိုယ္တိုင္ကသူနဲ႕ဇာတ္ကား ရုိက္ကတည္းကငါ့ေရွ႕မွာသူ႕အေျကာင္းေတြ ခဏခဏေျပာေနတာကို သူကနင့္ကို ရည္းစားစကားေျပာတာကိုနင္ကိုယ္တိုင္ ေက်နပ္ေနတာပဲမဟုတ္လား ငါကအဲ႕တာကိုဘာေျပာရမွာလဲ huh? ငါ့ကိုဘာလုပ္ေစခ်င္တာလဲ....?"

"Unniတားခဲ႕သင့္တာ arrnyiတားေစခ်င္ခဲ႕တာ"

"Bo???"

"Maja UnniကိုOppaအေျကာင္းေတြ ေျပာခဲ႕တာUnniမ်ားအူတိုမလားလို႕ Oppaကရည္းစားစကားေျပာတာကို ေျပာျပတာလည္းUnniမ်ား တားမလားလို႕ တားေစခ်င္လို႕ေျပာခဲ႕တာ ဒါေပမဲ႕ Unniဘက္က ဘယ္လိုမွေတာင္မေနခဲ႕ပါဘူး Chawဘက္ကသာ တစ္ေယာက္တည္း ငိုလိုက္ရယ္လိူက္ ေပ်ာ္လိုက္၀မ္းနည္းလိုက္ ေမွ်ာ္လင့္လိုက္ စြန္႕လႊတ္ဖို႕ပဲေတြးလိူက္နဲ႕ တစ္မ်ိဳးျပီး တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနတာ...."

I LOVE YOUWhere stories live. Discover now