3. kapitola

125 7 2
                                    

Někomu by se mohla zdát chladná, ale mě se líbila. Přesně podle mého gusta.

Pro dnešek jsem byla spokojená, seznámení s Harrym bylo za mnou a teď už nebude divné když se s ním budu dávat do řeči. Po škole jsem seděla ve společenské místnosti a četla knihu. Neptejte se mě jakou, ve skutečnosti jsem poslouchala rozhovor Pansy s nějakou další blbkou. Vážně se dneska holky baví jenom o malování? Znám rozhodně lepší témata... Ovládnutí světa, provozování černé magie a moje nejoblíbenější: Jak naštvat Luciuse Malfoye. Ze společenky jsem vypadla hned jak se holky začali ptát mě. Nee, tohle opravdu ne. Procházela jsem se chodbami. „Slečno Raddlová, na slovíčko prosím," uslyšela jsem klidný hlas ředitele Brumbála. Převrátila jsem oči v sloup než jsem se na něj otočila. „Stalo se něco, pane řediteli?" Zeptala jsem se klidně na tváři nic neříkající výraz. „Jistěže ne, slečno, nicméně bych si s vámi rád promluvil." Přikývla jsem a následovala ho do jeho kanceláře. Bylo jasné co mi chce.

Posadila jsem se do no relativně pohodlného křesla a koukala na Brumbála, nehádlám mluvit, nechápu co čeká, že mu hned všechno vykecám? Ale no tak, tak naivní snad není ani on. „Slečno Raddlová, doufám že nehodláte panu Potterovi ublížit." Ale, ale tak staroušek jde hned k věci. „Nebojte, řediteli, nehodlám Potterovi ublížit,... Ostatně, tomu se bude věnovat otec až se vrátí, já se postarám o ten zbytek." Ušklíbla jsem se, Brumla stiskl rty k sobě. „Slečno Raddlová, nemusíte být jako on, to že jste jeho dcera, neurčuje váš osud, ani váš charakter." Pozvedla jsem obočí, tak teď to budou filozofický kecy? Se moc nepředvedl, otec je mnohem lepší manipulátor. „Pane řediteli, nedělám to jenom protože jsem jeho dcera, ale protože mě to baví, a teď když mě omluvíte." Stočila jsem rty do lstivého úsměvu a odešla jsem.

Zachumala jsem se do postele a zavřela oči,v té chvíli kdy jsem usnula jsem seobjevila u nádherného staromódního domu s ještě hezčí zahradou. Tuhlezahradu jsem milovala, sedla jsem si na lavičku vedle něj. 

.....

Já vím krátké, ale u tohohle příběhu asi o moc delší nebudou xD

 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 31, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Carrie RaddleKde žijí příběhy. Začni objevovat