Pohled Niki:
S myšlenkou na to, že jsem jejich jediná naděje jsem šáhla rukou mezi hady a vylovila papírek. ,,Mám ho, dokázala jsem to" radovala jsem se v duchu. Přečetla jsem si zprávu a zděsila se, stálo tam: Jirka a Gogo nejsou jediný, které jsem unesl, unesl jsem taky MarweXe a Gejmra, projdi dál chodbou a tam na tebe budu čekat spolu s mými pomocníky a dalším úkolem...
Když jsem si přečetla přezdívku Gejmr zamrazilo mě v zádech ,,Vašek ne kdokoli jen ne on" probíhalo mi hlavou. Prošla jsem chodbou dál do domu, přesně jak stálo na papírku. Uviděla jsem postavu, postava se na mě otočila a já zůstala stát jako přikovaná, nemohla jsem uvěřit svým očím... Stála tam osoba, která jakoby Markovi (MarweXovi) z oka vypadla, až na věk a postavu to byl celý on..
,,Vítám tě já jsem Patrik a jsem ten co unesl youtubery, asi se divíš proč ti to vůbec říkám a proč jsem ti ukázal jak vypadám, prostě si to zasloužíš vědět. Jsi jediná kdo má tolik odvahy se proti mě postavit a navíc si holka":Proč vypadáš jako Marek?" zeptala jsem se až moc mile. ,,Co to dělám mám na něj řvát, nadávat mu a místo toho tady na něj koukám jak na svatej obrázek"okřikla jsem se.
P: hm, věděl jsem, že se na to zeptáš, řekněme že jsem něco jako jeho dvojník. Mimochodem rád bych ti představil moje pomocníky ale myslím, že je znáš řekl a ukázal za mě
Proboha.... stáli tam Nero a Vendali, nechápala jsem jak něco takového mohli udělat, ok Nero chápu je to Hajzl (nic proti nerovi, no...možná malinko:D) ale Vendali, byla jsem v šoku.
,,Vidím, že jsi v šoku nedivím se ti, jsi připravená na další úkol?
,,Ano jsem" odpověděla jsem odhodlaně.
,,Dobrá mušíš projít až na konec téhle dlouhé chodby bez toho aby si se otočila a vzdala to, ale pozor nebude to tak jednoduché jak se zdá, cestou se budou objevovat věci, které se tě budou snažit zvyklat,věci co si přeješ z celého srdce,věci co tě budou lákat přidat se na moji stranu.
,,Nikdy se nepřidám na tvoji stranu, nikdy" řekla jsem jedovatě.
Pohled třetí osoby:
Dívka vešla do chodby čelit různým nástrahám, aby zachránila ty na kterých jí tak záleželo, včetně osoby kterou nadevše milovala a nikdy ji nechtěla ztratit. Co ale nevěděla bylo to, že ti pro které to dělala, ji právě teď mohli sledovat,viděli každý její krok, báli se o ni a věřili, že jim dokáže pomoct....
Pohled Goga:
sme s Jirkom stále privjazany k nějakému trámu a zrazu sa otvori dvere a v nich Vendali spou s Gejmrom a MarweXom, zrejme ich taky uněsol ten Patrik alebo ako sa volá, privjazali ich vedla nás a odišli, za krátko prišel Patrik a povedal, že jedno devča splnilo prvý úkol a že teraz buděme pozorovať ako sa jej darý v dalších úlohách. Keď som spatril to děvča zlakol som sa Nikol to ona riskuje všetko len preto aby nás zachránila, snad sa jej nič něstaně...
Pohled Jirky:
Nikol, to ne proč zrovna ona, vím, že je statečná ale bojím se o ní, mám jí rád, moc rád a neodpustil bych si kdyby kvůli nám zemřela...
Pohled Gejmra:
Niki, věřím že to zvládne, musí nechci ji ztratit,známe se spolu od dětství a od té doby ji taky miluju...
Další část je tu, onlouvám se za slovenštinu a chyby, co říkáte další části? Kdo je tím koho Nikol miluje, dokáže překonat nástrahy a ovladnout svoje tužby? a hlavně dokáže odolat Patrikovi, má to co dělat s jeho identickou podobou na Marka?, co se bude dít dál? Mám sice něco vymyšlelé ale ráda přijmu rady a nápady na pokračování, co byste chtěli v tomto příběhu vidět, co by se mělo stát?
ČTEŠ
Dokážu je zachránit?
FanficCo když někdo začne útočit na youtubery a obracet proti nim fanoušky a menší youtubery? Dokáže jedna statečná holka, zchránit své vzory? nebo propadne kouzlu záporáka a bude proti nim?