Něco tu nesedí

259 27 0
                                    

Pohled Niki: 

Večírek jsem si užila, Patrik je skvělý a zachránil mě za to jsem mu opravdu vděčná. Nemůžu se ale zbavit pocitu, že tu něco nesedí, přeci jen Vaška a ostatní znám dost dobře a nechce se mi věřit tomu, že by mě jen tak opustili. Navíc, když nás Vašek viděl na večírku, vypadal překvapeně a naštvaně. Nevím proč ale něco mi říká, že mi Patrik neřekl všechno. Musím zjistit co se opravdu stalo....

Pohled Vaška:

Pořád mě trápí ten večírek a to, že Niki s Patrikem chodí. Proč potom všem co jí provedl, co provedl nám? Je tu jenom jediná možnost musel jí nějak upravit vzpomínky nebo něco podobného, jinak si to nedokážu vysvětlit. Musím jít za ní a je mi jedno jestli se potkám s Patrikem, klidně se s ním i porvu pokud to bude nutné. Niki musí vědět pravdu za každou cenu....

Pohled třetí osoby:

Kluk se vydal říct pravdu dívce, kterou už tak dlouho znal a miloval, nebyl na to však sám, šli s ním i jeho kamarádi a aniž by o tom měl tušení právě jeden z jeho kamarádů způsobí něco,co vůbec nečekal a hlavně o to ani v nejmenším nestál....


Další část je po sto letech tady :D, co na ni říkáte kdo a co způsobí tak hrozného, že to Vaška vykolejí. Podaří se jim konečně pomoc Niki a jak se zachová až se dozví pravdu. pište do komentářů, jinak jestli chcete tak dnes vyjde ještě jedna část. 


Dokážu je zachránit?Kde žijí příběhy. Začni objevovat