43 - Final chapter

4.1K 269 115
                                    


פרק 43- פרק אחרון

[ארבעה ימים אחר כך, יום שבת ]

היא נשארה אצלו עד היום. הוא הצליח לעודד אותם, לנחם אותה ואפילו להצחיק אותה בימים האחדים שהייתה אצלו. היא הודתה לו כל כך שהיה רגיש כלפיה והוא לא התעצבן מההתנהגות שלה. היא חשבה שהיא הייתה יותר מידי היסטרית וכשהיא אמרה לו את זה הוא אמר לה שהוא מבין ושזו בהחלט טראומה, שהיא לא צריכה לחשוב ככה.

לוקאס אהב שהיא הייתה אצלו, הוא אהב שהוא יכל להיות שם בשבילה. הוא לא ענה לשיחות של אדם או דילן אלא רק להודעות והוא לא נתן להם להיכנס לבית שלו. היא לא רצתה לראות אותם והוא לא רצה שהיא תראה אותם. הם השאירו לה צלקות שיהיו שם כל החיים. הם עליה, כמו שרצו. עכשיו היא לא רוצה לראות אותם.

היא אמרה לו שהיא צריכה לחזור הביתה, היא לא רצתה ללכת הביתה, היה לה טוב איתו. אבל היא צריכה לחזור. היא נעדרה הרבה זמן מהבית. גם הוא לא רצה שהיא תלך. בנסיעה לבית שלה הייתה שתיקה ביניהם. היו הרבה דברים שרצו להיאמר, שניהם הרגישו בזה. אבל הם לא אמרו כלום, הם שתקו.

הוא הוריד אותה בבית אחרי שאמר לה שהכל בסדר, נישק את ראשה ואז היא יצאה. היא הסתובבה אליו, הנהנה, הוא הנהן והיא נכנסה לבית. ההורים שלה ישר זינקו עליה כשראו אותה, אימא בוכה ואבא נראה עצוב ושניהם אומרים לה שקונור מת ושואלים אותה איפה היא הייתה. היא המציאה להם שהיא לא יכלה לחזור הביתה אחרי שזה קרה לו, היא לא הסבירה איפה הייתה וההורים לא ביקשו יותר מידי הסברים. זה היה סביב קונור עכשיו.

לא היה לה אכפת שקונור מת. הוא עשה לה את מוות הוא גרם לה לרצות באמת שיסיים איתה וזהו.

לוקאס חזר לשכונת הבתים הסגורה. התקשר לאדם ודילן שיבואו לבית שלו ובאמת דקה או שתיים אחר כך, כשהם חושבים שסאם עדיין נמצאת הם מגיעים במהירות ומגלים שהוא החזיר אותה הביתה. "אז למה קראת לנו?" דילן שאל, נשמע מתוסכל.

"רציתי להגיד לכם שאני עוזב." לוקאס אמר.

שניהם פערו את עיניהם. "עוזב??" הם שאלו, המומים. "עוזב מה?" אדם שאל. מקווה לשמוע משהו אחר ממה שהוא חושב.

"אתכם." והוא שמע את מה שלא רצה. "אני לא רוצה להמשיך בזה יותר. אני ראיתי אתכם מאבדים שליטה, סאם כמעט שילמה על הכל בגלל הטעויות שלכם. אנחנו מסכנים יותר מידי אנשים. אני מפסיק. אני עוזב. לא ממשיך בזה יותר."

"לוקאס אתה לא יכול לעזוב אותנו." דילן אמר. "אתה חבר שלנו, בלי קשר לצוות."

"אני החלטתי דילן. אני לא ממשיך איתכם. אתם תמשיכו במופע האימים, במה שאתם רוצים. אני מפסיק. ראיתי את התוצאות והפעם יותר ברור מפעמים קודמות. זה באמת השפיע עליי. אני לא מוכן להמשיך." לוקאס אמר.

Horror ShowWhere stories live. Discover now