YENİ EV

8 0 0
                                    

 JANSET                

Bugün büyük gün, yeni evim için emlakçılar ile görüşeceğim. Evet nihayet ayrı eve taşınmak için annemleri ikna edebildim. ama hala inanamıyorum,

-Janset emlakçılar bekliyor.

-Geliyorum anne.

Size biraz kendimden bahsedeyim. Ben Janset arkadaşı olmayan beceriksiz, kendi başına bir şey başaramayan, 17 yaşında tek eğlencesi Güney Kore olan bir kız. Bugün benim hayatımda bir dönüm noktası olacak Çünkü sonunda kendi evime taşınacağım ve her şeyimi kendim yapacağım böylece ben de sosyalleşip arkadaş yapacağım. Ha bu arada arkadaş demişken benim iki arkadaşım var zaten onları tanıştırayım size, Birinin adı Macit kendileri benim hayali arkadaşım olur, benden başka kimse onu görmediği için beni bırakması ve ya satması mümkün değil. Diğeri ise Şadike o da hayali yani benim kafamın içinde ama kendisiyle pek anlaşamayız Çünkü beni hiç sevmez, sadece kendini ve bana zarar veren insanlardan hoşlanır. Bu yüzden pek ortaya çıkmaz. Neyse şimdi konumuz bu değil.
-Janset gelecek misin yoksa ben kararımdan vaz mı geçeyim.
-Yok anne.
Bu lafın üzerine hemen aşağı kata indim. Annem sofrayı hazırlamıştı.
-Babası kılıklı neden üstünü değiştirmedin geç kalıcaz haberin olsun sonra ben sorumluluk almam.
-Sen merak etme anam ben yetişirim.
Hemen kahvaltımı yapıp üstümü değiştirmek için odama geçtim. Ve başlasın kıyafet sorunu.
Gardırobumun önüne lise çıkışında kız kesmek için toplanan fosforlu sarı giyen tirrek tayfası gibi çoktüm. Aman neyse ne ya zaten emlakçı kıyafetime göre göstermeyecek sonuçta daireleri, kalkıp kot pantolonumla gömleğimi giydim.Zaten farklı bir kombin yapmam mümkün değildi.
-Ben çıkıyorum anne. Görüşürüz.
-Kendine dikkat et, yabanc...
Annem sözünü tamamlamadan evden çıktım. Çünkü bu işin sonunu biliyorum,bis süre daha konuştuktan sonra benimle gelecek ve ya beni vicdan azabıyla gönderip erken dönmemi sağlayacak. O yüzden en iyisi kaçmak, kesin sinirden delirmiştir.
-Bir gün elinde kalacaksın haberin olsun.
-Macit Bey hoşgeldiniz.
-Hoş buldum. Şimdi sen beni dinliyor musun? Annen diyorum böyle gidersen diyorum büyük sorun çıkaracak diyorum.
-Ay bir susun ya. Özellikle sen Macit. Bırak sorun çıksın bu mal Janset te jarar görsün ne güzel olur. Hahahahha
-Şadike hayırdır sen pek çıkmazdı. Ayrıca benle ne alıp veremediğin var da benim zarar gormesini istiyorsun.
-Her şeyin bir zamanı var.
Bunu dedikten sonra Şadike kayboldu.
-Sen on...
-Tamam sus Macit geldik.

Sonunda. Kendi evime taşınmak için aşmam gereken çok az şey kaldı.

-İyi günler. Ben Hakan Bey ile görüşecektim, geleceğimden haberi vardı.
-Mehaba. Ben Hakan, sen Janset olmalısın. Annen haber vermişti.
-Anladım. Dairelere bakabilir miyiz?
-Tabi ki buyrun.
**********
-Beğendiniz mi?
-Evet, çok güzel. Tutuyo...
-Bir dakika. Söylemem gereken bir şey var.
-Nedir?
-Ne kadar doğru bilmiyorum ama bu evde anormal olaylar olduğu söyleniyor.
-Hahahaha. Olsun ben de pek normal sayılmam zaten. Ayrıca tutabileceğim en iyi yer burası.
-Peki, siz bilirsiniz. Ama bu konuda sorumluluk alamam.
-Tamam. O zaman kontratı yapalım. Buyrun.
******* 1 HAFTA SONRA ********
-Kendine dikkat et kızım.
-Tamam anne. Siz de dikkat edin. Görüşürüz.
Son zamanlarda evde anormal olaylar görülmesi ile ilgili düşünüyorum. Ama nedense hiç inandırıcı gelmedi. O yüzden annemlere söylememeye karar verdim.
Neyse, simdi bunları düşünme zamanı değil bugün hayatımın dönüm noktası olacak.

İşte Başlıyoruz...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SU BİRİKİNTİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin