#4

35 20 10
                                    

Hemen burağa haber verdim.

+Berk: Burak kol çalışmıyor. Su seviyesi cok fazla oldu atlamalıyız.

-Burak: Hepiniz bıçak alın takılırsak ağı keseriz!! Çabuk olun!!

Burak hepimize bıçak getirdi. Artık atlama vakti gelmişti. Burak bize birkaç uyarı yaptı.

+Burak: Eğer ayağınız ağa dolaşırsa heyecana kapılmayın. Sakin bir şekilde ağı kesin!

Hepimiz geminin ön tarafından denize atladık ve yavaş yavaş yüzmeye başladık şuanlık bir tehlike yoktu. Ortalama olarak saat 11 gibiydi güneş tam tepemize gelmek üzereydi. Yaklaşık okarak 15 dakikadır yüzüyorduk ve kollarımız tutmaz durumdaydı. Ve burak seslendi bize.

+Burak: eğer bu şekilde yüzersek 30 dakika içinde karşıdaki adada oluruz.
Dayanın, az kaldı...

-Berk: çok yoruldum kollarımı ve bacaklarımı hissetmiyorum..

*Fazlı: Ben dayanamıyorum hem çok yoruldum hemde çok sıcak daha fazla devam edebileceğimi sanmıyorum.

-Berk: Saçmalama! Biz de yorgunuz ama yaşamak için yüzmeliyiz! Az kaldı dayan biraz!.

*Fazlı: Haklısın ama o adaya varmak imkansız

+Burak: İmkansız diye birşey yoktur. Hem konuştuğumuz için daha çok yoruluyoruz. Gerekmediği sürece konuşmayalım.

Biz yavaş yavaş yüzüyorduk bıçakları kullanacak bir durumda kalmadı. adaya yavaş yavaş yaklaşıyorduk. Biz yaklaştıkça dahada hırslanıyor daha hızlı yüzmeye başlıyorduk.

Burak bize hadi dayanın çok az kaldı diye moral verici sözler söylesede pek bir işe yaramıyordu.

Sudan olmasa bile sıcaktan ölücez güneş tam tepeye gelmeye başlamıştı
Saat 11:20 olmuştur heralde diye düşünürken burak «Son 10 dakika» diye bağırdı. Biz tabi artık kurtulduk diye sevinirken fazlı birden bağırdı.

+Fazlı: Aaaa Ayağımm aaa

-Berk: Noldu ayağına ??

*Burak: Ayağına noldu ??

+Fazlı: Bilmiyorum çok acıyo ve yanıyor. Aaa çok yanıyor.

*Burak: Dayan biraz geldik sayılır bak karşısı ada orda müdahale ederiz.

Biz adaya çok yaklaştık yaklaşık adayla aramızda 5 dakikalık bir mesafe vardı. Biz kulaç hızımızı arttırdık ama fazlı can acısından fazla hızlı yüzemiyordu ayağım diye sayıklıyordu.

Ben kulaç atarken birden ayağım taşa çarptı. Dikkat edin taş var diye bağırdım. Burak daha nerde diye sormaya kalmadan ayağını taşa çarptı.

+Burak: Aaa ayağım.. Çok acıyor.

Ayağımız karaya değiyordu artık adaya varmıştık ama bir sorunumuz vardı yemeğimiz ve içeceğimiz yoktu...

---------------Devamı 5. Bölümde--------------

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 22, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kayıp TekneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin