-LUCY-
Jdu stezkou která vede do budovy jménem škola. Jsem Lucy Heartfilia a právě jsem přijela do Fiory (to je město ). Vedle mě jde Sting a na druhé straně je Rouge. ,,Tak co sestřičko těšíš se na dnešní den ??" Zeptal se Sting. Upřímě neměla jsem náladu do té školy vůbec chodit a vlastně komu by se chtělo. ,, Vůbec se netěšim až se budu muset učit ale až se budu muset skamaradit to mi až tak nevadí" A šli jsme dál na proti budově. Když jsme dorazily šla jsem do šatny. Všude byli asi mí spolužáci které jsem neznala a tak jsem se v té šatně převlékla a přezula si boty. Vyšla jsem na chodbu a namířila si to přímo do ředitelny. Koukala jsem se na dveře s nápisy až jsem narazila na hnědé dveře s nápisem Ředitelna. Zaťukala jsem a vešla jsem dál. Ve vnitř byl starší a trochu ...... no hodně tlustý chlápek. ,,Ty musíš být Luigy že jo ?? " Optal se mě obezitní stařík. ,, Ne jsem Lucy Heartfilia " představila jsem se co nejslušneji. ,,Jo, Jo Lucy tak tě vítám na Fairy Tail Academy "podal mi ruku. Já ji příjmula a zase jsem si sedla před ředitele tlustoprda. ,, Tak tady je tvůj rozvrh a za chvíli ti začíná hodina ve třídě 167, znáš tady někoho? " tlustoprd mi mezitím dam rozvrh a premyšlela jsem koho tu kromě svých brachů znám . Najednou jsem si vzpomněli na svou kamarádku Levy. S Levy se známe už od malička a taky mi furt říkala ze chce na tuhle školu. ,, Znám tu Levy Mcgarden " tlustoprd si k sobě přitáhl mikrofon , zmáčkl tlačítko a začal křičet. ,, Levy Mcgarden do ředitelny opakujem Levy Mcgarden do ředitelny" Tlustoprd si dal od sebe mikrofon a čekali jsme na Levy. Mezitím jsme si povídali jaké mám schopnosti a takový kravovinky. Někdo najednou zaklepal na dveře a objevila se Levy. Já vstala s pištení a šla jsem se s ní hned obejmout. Potom říďa něco říkal pro Levy , asi kam má mě zavíst ale to už není můj problém. Začalo zvonit a tak jsem s Levy začali spěchat do třídy. Přišli jsme asi o 10 minut později. Nádech výdech nádech vydech . Levy otevřela dveře a předemnou se objevili moji budoucí přátele a možná i nepřátele. Vešli jsme do vnitř a Levy se začala učitelce omlouvat. Pak si ale Levy sedla na svoje místo a já zůstala vedle učitelky sama. ,, Tak milý studenti mate ve třídě novou žačku" učitelka ukázala na mě ,, Jmenuji se Lucy Heartfilia , přijela jsem z Garzehalu (Kdyby něco tak jsem si to vymyslela , nevyhledavejte jestli to je ve Fairy Tail 😭😭😭) a přijela jsem sem protože tu mám své bratry Stinga a Rouga " Jak jsem řekla jméno mých bratrů byl tam docela rozruch , jako kdyby něco ti moji bratři udělali. ,, Tak Lucy teď nám řekni jakou schopnost máš a když tak i ukázka " řekla učitelka ,, Jsem Celestial Spirit Mage " vzala jsem si své klíče a vyvolala jsem Virgo a Tauruse dohromady . Učitelka byla jako na větví protože Celestial Spirit Mage je vzácný kvůli klíčům , protože jsou ty klíče jsou docela drahý. ,, Děkujeme za ukázku a teď si tě Lucy posadíme třeba ....... Vedle Levy a Natsua " Byla jsem nadšena ze budu sedět vedle Levy ale zase neznala jsem Natsua takže to bude taková novinka. Učitelka mi ukázala místo kde budu sedět a tak jsem si tam sedla. ,, Ahoj krásko" řekl najednou ........
ČTEŠ
Láska na střední NALU
Teen FictionJetu další kniha ode mě a tentokrat to bude jiný . Tento příběh se odehrává na škole Fairy Tail Academy. Lucy je na škole nová a musí se seznámit s celou třídou a taky s Natsuem Dragneelem . Natsu je nejpopulárnější kluk na Academii. Co se stane dál...