-Natsu-
Začala první hodina a byla to matematika . Na matematiku máme paní Mavis .
Je hodná a to znamená že celou hodinu budu otravovat Lucy. Jo a co se tyče Lissany tak ta si mě už na štěstí nevšímá ale vypadá podle obličeje jako by něco plánovala .
*Crrrr*
Zazvonil o na hodinu a paní Mavis přišla se svimy pomůckami na matiku . Já jako vždy jsem neměl jak sešit tak i ostatní vecy a právě toho chci využít když už sedí vedle mě Lucy ..
,, Paní učitelko já si zapomněl matematiku " Zakričel jsem na ni .
,,Zase Dragneel nemá pomůcky !! Sedni si k Lucy ta má všechno " a ukázala na moji oblíbenou Lucy ..
Vzal jsem si svůj stůl a i židli a dal ji těsně vedle Blonďaté holce s velkým zadečkem a nechtíc i velkým vystřihem..
,,Tak se zase setkáváme co Lu " Byl jsem natšený . A taky se mi docela líbí ta přezdívka Lu .
-Lucy-
Bože už je zas blízko mě ten Natsu Dragneel a co to má znamenat že mě nazval Lu ..
,,To sis nemohl sednout k někomu jinému ?" Šeptala jsem .
Potom Natsu sklonit hlavu a řekl ,, Ale nikdo není chytřejší a krásnější než ty " Tak to mě dostalo ..
On my za lichotil ??
Ztuhla jsem .. ZASE !!
A červenala jsem se určitě jako rajče .
Potom celou hodinu jsme ani jeden nepromluvil.
*Crrr* konečně zazvonilo na přestávku . Natsu si dal zpět svoji židli a stůl a já šla mezitím za Levi , Juvii a Erzou.
,, Ahoj holky " za mávala jsem na ně z povzdálí
,, Ahoj Lucy " řekl všechny najednou ., A pak začali naše babské řeči o klucích a že po zitří máme vystoupení s roztleskavackama a že Lissana odešla z roztleskávaček a td...
*Crrr* po přestávce začala hodina dějepisu a ta mě nebavila.
Naštěstí na tuhle hodinu nemám vedle sebe Natsua protože ho pan učitel přesadil o pár lavic dozadu .
V polovině hodině mi začal vibrovat mobil , někdo mi napsal .. Natsu ??!!! To mi to nemůže poslat na papírek ?? A vůbec kde sehnal moje číslo
-Zprávy-
Natsu: Lucy pojď půjdeme z téhle nudné hodiny ven ..
Já: Nikdy a nikdy s tebou !!
Natsu : nepůjde to po dobrém půjde to po zlém
Hned jak mi ta poslední zprava přišla otočila jsem se a uviděla Natsua s nadšeným výrazem , co má zas za lubem ??!!
,, Pane učiteli omlouvám se ale já a Lucy jdeme za školu " Zastavil Natsu celou hodinu .,
,, Cože ?" Zeptal se nechápavý výrazem pan učitel
Natsu vstal ze svého místa vzal mě jako nevěstu a skočil z okna
,, Pane Dragneely hned se vrať a Lucy polož!" Zakřičel učitel ale marně ,, Sorry pane učitely ale růže jsou rudý venku je hezky a třesky plesky já a Lucy jdeme na procházku " Zakřičel na zpět
,, Ani se ti to nerýmuje !!" Zakřičel Gray ze třídy
Natsu běžel se mnou i když jsem to vůbec nečekala .
O par metrů dal už zpomalil a položil mě na zem .
Nevím proč ale začala jsem se smát a on taky .. Dnešek byl doslova Výborný .
ČTEŠ
Láska na střední NALU
Genç KurguJetu další kniha ode mě a tentokrat to bude jiný . Tento příběh se odehrává na škole Fairy Tail Academy. Lucy je na škole nová a musí se seznámit s celou třídou a taky s Natsuem Dragneelem . Natsu je nejpopulárnější kluk na Academii. Co se stane dál...