Řekl někdo vedle mě. Otočím se tím směrem a uvidím myslím Natsua .... Myslím že se tak jmenuje.Trošku jsem se červenala protože mi nikdo předtím neřekl krásko. ,, Ahoj " Řekla jsem potichu aby nás učitelka neslyšela.
Natdsu nebo jak se jmenuje , mi neodpověděl a stále civěl na mě . Vážně nevím co na mě může vidět.
Hodina probíhala úžasně .
CRRRRR....
Zazvonilo na přestávku a já šla za Levy která byla na chodbě a bavila se tam s ostatníma holkama ze třídy. Když jsem šla za Levy něco mě zastavilo.Spíše někdo.
,, Kam pak krásko?" Řekl Nattsis nebo jak to je . nemůžu to furt vyslovit. ,, Chtěla bych jít za Levy , S tou se aspoň se aspoň znám " Řekla jsem uraženě. Chtěla jsem jít dál ale on... právě on mi furt křížil cestu.
-Natsu-
Ptáte se proč jí křížím cestu ?? Jasně odpověď znáte ... Baví mě to jí otravovat.Přece jenom vypadala jako moje nová oběť. Všechny holky co jsem měl mě nazvali děvkařem ale jediná Lissana mi to neřekla. S Lissanou chodím protože je populární . Upřímě neviděl jsem zatím holku se kterou bych chodil kvůli její povaze nebo vzhledu ale tahle Lucy byla zajímavá kořist.
Pak jsem toho ale nechal protože se blížila moje holka Lissana. Podle její tváře je ráda že mě vidí. ,, Natsuuuu" už jsem slyšel její hlas. ,, Ahoj zlatíčko " Lissana mě políbila na tvář a šli jsme si užít přestávku.
-Lucy-
Přišla jsem k Levy a pozdravila ji . U ní byla i skupinka docela fajnových holek ,, Holky toto je Lucy " Levy ukázala na mě ,, Ahoj jsem tu nová , doufám že budeme kamarádky " řekla jsem s úsměvem ,, Lucy toto je Erza " ukázala na holku s rudými vlasy. ,, Ahoj moc mě těší tě poznat " usmála se na mě Erza ,, Tady to je Juvia " ukázala na holku která mi připadala asi nejpřáteljštější ( vím je to dlouhé slovo ale co :D) ,, Juvia je ráda že jsme se seznámili Lucy" a podala mi ruku ,, Jsem ráda že jsem vás poznala " Řekla jsem a začali jsme si povídat o klucích a všechno možný.
Zjistila jsem že mojí bratříčkové jsou známí díky tomu že jsou to bráchové drakobijci pak že Natsu je nejpopulárnější kluk a že všichni známí nebo slavní kluci hrajou basket.
,, Tak a teď víš uplně všechno " Řekla Levy
CRRRRR.....
Začala hodina Dějepisu . Upřímě ani v tamté škole mě dějepis nebavil.
Den uběhl normálně bez nějakých konfliktů.
Když jsme se přezouvali a převlíkali mohli jsme jít domů.Když jsem vycházela z budovy někdo mě zastavil , znova -.-
Byl to Natsu ,, Kam pak jdeš beze mě " Řekl a přiblížil se . Byl docela blízko a začala jsem se červenat ,, Co to děláš Natsu , přibližuješ se ke mě a ani mě neznáš " naštavala jsem se ,, Ale znám panenko , jsi Lucy Heartfilia , tvojí bratři mi o tobě řekli úplně všechno a když myslím úplně myslím úplně " Začal se přibližovat víc. Když se přibližoval dotkl se mích boků .
*PRÁSK*
Dala jsem mu takovou ránu jakou jsem vůbec mohla.,, Už nikdy tohle nedělej" zařvala jsem a hned jsem vypadla . Rychle jsem utíkala domů.
-DOMA-
Když jsem došla dom tak jsem se rychle naučila na další den , připravila si oblečení do vaku na hodinu roztleskávaček a šla jsem se válet na gauč.
-Natsu-
,, Tak ta sedla , ale neboj Lucy za pár dní se ti tohle bude líbit " a šel jsem domů
ČTEŠ
Láska na střední NALU
Teen FictionJetu další kniha ode mě a tentokrat to bude jiný . Tento příběh se odehrává na škole Fairy Tail Academy. Lucy je na škole nová a musí se seznámit s celou třídou a taky s Natsuem Dragneelem . Natsu je nejpopulárnější kluk na Academii. Co se stane dál...