To si děla srandu ten zasraný parchant. On tu normálně zamknul a já teď budu sním dokud nedostane zpátky rozum a otevře dveře!!
,, Co potřebuješ !! " Vykřikla jsem na Natsua který se ke mě pomalu ale jistě přibližoval.
Utíkala jsem na druhou stranu tělocvičny , to však nepomohlo protože byl hned za mnou a šel ke mě blíž. Byl tak blízko ze by se mezi nás nevešel ani papír.
Najednou jsem na svých rtech pocítila jiný rty a či by to asi byli jiné než toho kretena Natsua.
Do jeho polibku jsem se nepřidávala , snažila jsem se od něho odtrhnout ale marně. Jednu ruku měl opřenou o zeď a druhou rukou mě přitahoval k němu . Po krátké chvilce jsem se naštěstí odtrhla
,, Co to jako sakra bylo !!" Byla jsem rozzuřená. Růžovovlasý kluk však zakroutil očima a šel ke dveřím. ,, Příště předemnou budeš klečet a prosit o polibek to ti povídám " Řekl s ďábelským úsměvem . ,, To sotva " odpověděla jsem mu a mezitím otevřel dveře a já mohla vypadnout. Však zase někdo mě přitáhl a a ano byl to Natsu Dragneel ,, To ti nestačí ta Lissana která tě pomlouvá ! " řekla jsem s jasným výrazem ZNOVA NE !.Zabralo to , nic neříkal a radši odešel a já už mohla jít domů.
-Natsu-
To ti nestačí ta Lissana která tě pomlouvá ??! Tato slova jsem měl v hlavě celý den. Měla pravdu . Všechny holky měli pravdu ..
-Večer-
,, Jsem doma " zařval jsem ,,Konečněěě!" Zakřičela moje malá sestřička která utíkala ze schodů dolů ke mě. Objal jsem jí a pohladil jí na hlavě. ,, Vyhráli jste že jo " Koukala na mě Wendy šťastně ,, Určitě , a víš kdo dal nejvíce košů?? " zeptal jsem se ,, Ty!! " Skočila na mě Wendy. Nesl jsem jí až do pokojíku.
,, Promiň Wendy dnes rodiče nedorazí , jsou na dovolené v Řecku asi na 2 roky " Řekl jsem a ukládal jsem jí do postýlky. Tohle jí říkám dokola . Pravdou je že zemřeli když jí bylo 4 roky a vážně bych nechtěl kdyby to slyšela. Plánuju do budoucnosti jí to říct ale kdyby to teď slyšela těžce by to nesla.
,, To je škoda , nikdy jsem je neviděla " Wendy sklopila zrak , ale zachránilo jí moje objetí ,, Neboj oni si MOŽNÁ čas najdou "A pomalu jsem odcházel z pokoje.
*CINK CINK*
,, Kdo by to mohl být takhle pozdě " Šel jsem po schodech do patra , otevřel jsem dveře a byla tam ..... Lissana ,, Ahoooj zlato " Objala mě , dala mi malou pusu na nos a hned bez povolení vešla domů, je pravda že sem chodí pořád a je to moje holka ale mohla by se příště zeptat. ,, Co potřebuješ " Zeptal jsem se jí . Vždycky jsem jí políbil a td... Ale dneska se mi vůbec nechce , jako kdybych byl otrávenej ,,No... chtěla jsem se na tebe podívat " Řekla ,,Jestli tě někdo nepřebral" mumlala si pro sebe.
,,Mohla by jsi už jít chtěl bych jít spát " Zívl jsem , prohrábl jsem si vlasy jako že jsem unavenej ,,Že ty tu někoho máš že mě hned vyháníš !" Doslova zuřila ,, Nemám !" Zařval jsem na ní nazpět.
,, ALE JO TY JEDEN DĚVKAŘI" Když vykřikla poslední slovo zakryla si svojí nevymáchanou hubu ,, Tak to jsi posrala Lissano , přiznávám se že podle všech holek jsem děvkař ale ani s jednou jsem se nevyspal a navíc můžu se změnit a myslím že se nezměním díky tobě ani díky nějaké holce co mě bude pomlouvat " Křičel jsem , bylo my jedno že to slyší Wendy. Už jsem to prostě nevydržel a řekl jsem jí co si myslím.
,, To ty mě tady pomlouváš a předemnou se cítíš jako neviňátko Lissano !" Ukázal na dveře ,, Vypadni" Řekl jsem potichu a Lissana pomalu šla.
-Lissana-
,, Musím si najít někoho jiného populárního " Řekla jsem když jsem vycházela a šla jsem domů. Zasranej Natsu Dragneel
ČTEŠ
Láska na střední NALU
Teen FictionJetu další kniha ode mě a tentokrat to bude jiný . Tento příběh se odehrává na škole Fairy Tail Academy. Lucy je na škole nová a musí se seznámit s celou třídou a taky s Natsuem Dragneelem . Natsu je nejpopulárnější kluk na Academii. Co se stane dál...