Lise3 . Hani vicdanın sesinin en çok çıktığı , kalbin en hızlı attığı , duvarların karalandığı o meşhur 17 . Bi çocuk var 17 lik genç . milyon insanın arasında kendini arayan . İçinde kalan eksik yanlarını bekleyen bir çocuk. bi kıza sevdalanmış merhabalarla vedalaşmış , ama en erken vedayı da ondan almış , acılarını gülüşlerinin arkasına saklayan , sadece yaşamak için yaşayan asi bir holigan genç . Sürekli kavga ediyodu kendiyle .İçinde onu karanlığa çeken biri vardı karanlıktan korktuğunu bildiği halde. İçinde onu faşistleştiren bi ırkçı vardı , tek bir insanı dahi çok sevdiğini bildiği halde. İçinde onu karamsarlaştırmaya uğraşan bi pesimist vardı , onun en sevdiği kelimenin umut olduğunu bildiği halde. Bu genç neden mutlu olamadığını düşünüp dururdu. Aslında çok da yalnız değildi birkaç arkadaşı vardı .okulunda da tanınan çok pasif biri değildi. hatta aktif bile denilebilirdi. birgün yine oturdu bir sahil kenarında parası her zamanki gibi sadece biraya yetmişti :) . Oturduğu yerde onlarca anısı vardı . zamanında burda tüm hayallerini üzerine kurduğu , rakı kadehlerini sayısızca tokuşturduğu kadının kahpeliğini denize anlatmaya başladı . Anlattı o kadar çok anlattı ki hava kararmış , kafası güzelleşmiş ,gözleri kan çanağı olmuş, elleri uyuşmuş, kalbi tekrar yaralanmıştı . saat akşam 9 buçuk olmuş , eve gitmek için yola koyulmuştu . yolda giderken kulaklığını taktı ve aşık olduğu kadının ona alıştırdığı grubun müziklerini dinlemeye başladı ve birden durdu gözünden gelen yaşları silerek haykırmaya başladı BU SOKAKLAR BİZİ EL ELE GÖRMEDEN GÜZELLEŞMEYECEK ULANN !! .
Sonunda eve varmıştı kapıyı açan annesinin yine mi oğlum derken sağ gözünden bir damla yaş gelmesiyle kahroldu . Sarıldı annesine ağlama annecim sen dedi ve bu sefer kendi ağlamaya başladı . Bi duş aldıktan sonra yatağına geçti ve söylendi BELKİ MUTLULUK ÇOK AĞIRDIR TEK BAŞINA KALDIRAMAZSIN dedi ve dostu olmadığını biliyordu . Dua etmeye başladı aşık olduğu kadına kavuşmak için değil, canını emanet edip canını emanet alacağı DOST için . Yalnızlığından bunalmış ve yine yalnızlığıyla uykuya daldı . Belki de her sonsuzluğun bir başlangıcı vardı