Bu alarmı kim icat etti lan ? diyerek güne muhteşem bi başlagıç yaptı Umut. saat 8 olmuştu okulun başlamasına 20 dakika vardı .Hemen aceleyle kalkıp hazırlandı ve okula gitmek için evden çıktı. Geç kalmanın stresi ve siniriyle otobüse atladı . ilk dersi matematikti ve matematik hocası derse girer girmez yoklama alan Bülent hocaydı . Saat 8 35 te anca varabilmişti okula . okulun henüz 4. haftası olmasına rağmen 10 devamsızlığı vardı bugünle birlikte 10,5 olacaktı . Devamsızlık hakkı 10 olduğu için bir hayli korkmuştu , çünkü okulun müdürü devamsızlığı 10,5 olan öğrenciyi anında sınıfta bırakan BASTİAN HİTLER ' di . Aslen Alman olan bu adam Adolf hitler hayranı olan bir babanın oğluydu. Mahkeme kararıyla soyadını değiştircek kadar piskopat bir adamdı bu . Umut ne yapacağını düşünerek sınıftan içeri girdi. Ancak sınıfta öğretmen yoktu . 5 dakika önce gelen nöbetçi öğrenci Hocam sizi müdür bey acil çağırıyo demiş ve Bülent hoca hemen yanına koşmuştu . Umut girdi ve hemen Yusufun yanına giderek hoca yoklamayı aldı mı? dedi alelacele. Yusuf da valla birader gelir gelmez ilk işi yoklama almak oldu dedi. Umut o kadar korkmuştu ki ne diyceğini bilemedi . Yüzü adeta bembeyaz olmuştu . Annesine babasına ne diycekti. Yusuf Umut'un durumu anlamış hayırdır kardeşim devamsızlık sıkıntın mı var diye sormuştu . O da tam sınırdaydım şimdi geçti müdür de kesin sınıfta bırakır diyerek bakakaldı. Yusuf merak etme kardeşim hallederiz dedi . Umut imkansız diyebildi sadece . Tenefüs olmuştu . Yusuf Deniz' in yanına gitti ve durumu anlattı . Deniz de Napalım aga aklında bi fikir var mı? dedi. Yusuf Valla birader şu an yok ama çıkışa kadar düşünürüz dedi . İkisi konuşurken yanlarına Kemal gelmişti. beyler sigaranız var mı? diye sordu .sonra üçü beraber arka bahçeye gittiler. sigaralarını içip tekrar sınıfa geldiler. Yusufla Kemal muhabbet ederlerken Deniz Umut'un yanına gitti . birine karşı çok zor KARDEŞİM kelimesini kullanan Deniz bir anda Umuta sıkma canını kardeşim hallederiz diyiverdi. O ders Bülent hoca gelmemişti . Yusufla Kemal muhabbet ederken Deniz ne yapsak diye düşünüyordu. Ama aklına bi türlü bi şey gelmiyordu. Öğle arası gelmişti . Kemal ,Yusuf ve Deniz arka bahçeye gittiler yine sigara içmek için . Birden Oo Kemalll diye bi ses duydular . Kemal arkasına döndü ki ilkokul 1. sınıftan beri arkadaşı olan ibrahim ve yanında ibrahim gibi okula henüz bugün gelmiş sınıf arkadaşı Mahir. Hemen Kemalle İbrahim tokalaştılar . Sonra Kemal herkesi birbiryle tanıştırdı ve kendisi de Mahirle tanıştı . 5 i sigara içmeye başladılar beraber .uzun bi ara olduğu için Deniz dayanamadı ve Enes Alperin Dolunay şarkısını açtı . Kemal hemen şarkıya eşlik etmeye başladı . yandan biri ooo enes alper dedi kısık bi sesle . Bu Nazlıcandan başkası değildi. Sonra dinler misin rap ? diye sordu Kemal . O da tabi ya dedi ve rap geçmişini anlatmaya başladı . Bu anlattıkları Denizle Yusufa biraz kolpa gibi gelmişti ama kızı bozmak istemediler. Sonra ortalık birden karıştı ve Kemalle Nazlıcan freestyle yapma aşamasına geldiler. Ne ara oldu bunlar böyle . oysa ki henüz yeni tanışmışlardı. Kemal yaptı Nazlıcan yaptı Kemal yaptı nazlıcan yaptı . ikisi de güzel yapıyorlardı ama tabi ki nazlıcanınki biraz daha iyiydi . deniz yusuf ibrahim ve mahirden de oooo sesleri yükseliyordu . Böylece tanıştılar ve ders zili çalmıştı . Tüm tenefüs boyunca eğlemişlerdi ancak Deniz ve Yusuf'un aklında Umut için ne yapabiliriz? sorusu vardı . Çıkış zili çalmıştı deniz ve yusuf umuta söz vermişlerdi halledicez diye . bütün gün umut' un suratı asıktı ve yerinden hiç kalkmamıştı .deniz ve yusuf birbirlerine baktılar ve artık bi şey yapalım dedi yusuf . Sınıf defterini son ders gelen nöbetçi öğrenci götürmüştü müdür yardımcısının odasına ve cuma günü olduğundan çıkışta istiklal marşı töreni vardı. Umut sırada bekliyor bi alt sınıftan bi kız arkadaşıyla muhabbet ediyordu . sırada deniz ve yusufu göremedi . sonra birsen o ikisini aramaya koyuldu gözleriyle . aradı taradı yoklardı . en sonunda arka bahçeden geldiklerini gördü . arkadaşı damla kim bu iki çocuk ikisi de birbirinden yakışıklıymış dedi . Umut ta bizim sınıfa yeni geldiler . ee kimin arkadaşları dedi küstah bir tavırla . sonunda tören bitmişti. kemal deniz yusuf ibrahim mahir nazlıcan ve umut dal sigara satmanın yasak olmasına rağmen öğrenciler için bu riski göze alan hüseyin abinin bakkalına doğru gittiler . muhabbet koyulaşmış sanki birkaç yıllık arkadaşmışlar gibi bir ortam vardı.herkes gülerken umutun canı hala devamsızlık durumuna sıkkındı. yusuf hayırdır umut canın neye sıkkın ? diye sordu . sabah iki arkadaş bana söz vermişti ama sözünü tutan kimseyi göremedik! diyiverdi birden Umut. Yusuf bi anda Denize döndü ve bi gülücük attı . aynı tebessüm denizden de gelmişti . Deniz Umuta dönüp hallettik birader dedi . Umut inanmadı tabi valla bütün gün arka bahçede takıldınız nasıl hallet umut sözünü bitirmeden deniz çantasından sınıf defterini çıkarttı ve çakmakla tutuşturdu birden . hallettik kardeşim sesi çıktı yusuftan . Umut mutluluktan havalar uçmuştu. ibrahim mahir ve nazlıcan da bu çocuk gibi sevinişi izliyorlardı . koyu bi dostluğun ilk günleriydi henüz bunlar . herkes dağıldı evine . Umut ise yine aynı sahile gitmiş ve elindeki birayı havaya kaldırarak 5+1 diye bağırdı .