Όταν ακούς φωνές τη νύχτα

75 5 2
                                    

Θυμάμαι αρκετά καλά εκείνη τη νύχτα . Καθόμουν με τα ξαδέρφια μου στην εκκλησία του χωριού . Ξαφνικά από τα δέντρα άκουσα μια βραχνιά φωνή να φωνάζει το όνομα μου . Εμένα δεν μου φάνηκε περίεργο επειδή λέω ότι θα είναι κανένας γνωστός μου ή συγγενής . Εγώ απομακρύνθηκα από τα δέντρα και συνέχισα να περνάω καλά . Εκείνο το βράδυ άκουσα να φωνάζουν το όνομα μου άλλες δυο φορές μα δεν απάντησα . Το επόμενο πρωί ρώτησα αν με είχε φωνάξει κανείς εχτές . Όλοι με κοιτούσαν σαν να είμαι τρελός . Από εκείνη τη στιγμή διαπίστωσα το ξάδερφο μου να φέρεται περίεργα καθώς μου έλεγε να μην βγαίνω από το σπίτι μου το βράδυ , να μην απαντώ στα καλέσματα του ονόματος μου και ότι τα έλεγε αυτά για το καλό μου . Εγώ δεν τον άκουσα και συνέχεισα να βγαίνω το βράδυ . 2 μέρες μετά πήγαινα μόνος μου βόλτα σε κάτι στενά το βράδυ . Σε κλάσματα δευτερολέπτου βρέθηκα σε ένα δάσος . Εκεί που περπατώ μέσα στο δάσος άκουσα σαν κάποιος να με ακολουθεί . Εγώ άρχισα να τρέχω χωρίς σταματημό και τελικά βγήκα από το δάσος έτρεχα μέχρι να βρω το αμάξι μου και έφυγα . Τις επόμενες μέρες πίεσα τον ξάδερφο μου να μου πει τι συμβαίνε και έτσι έκανε . Με τρόμο μου ανακοίνωσε ότι στο χωριό κυκλοφορούσαν από παλιά μύθοι βρικολάκων !!!!👹 Και ότι πιάνουν τα θύματα τους φωνάζοντας το όνομα τους . Εκείνο το βράδυ έμεινα μέσα . Κατάλαβα ότι έλεγε αλήθεια όταν σηκώθηκα το βράδυ να πιω νερό και είδα μια σκιά με καρφωμένα δυο , σαν κόκκινα διαμάντια ,μάτια πάνω μου ....

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.
Horror story Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang