offf yine sabah oldu ve ben lanet adamı çekmek zorundayım.Anlamıyorum ki bu adam bana işkence etmek için mi doğmuş.Annem öldüğünden beri bana yapmadığını bırakmadı.
-lanet olsun çık şu yataktan her sabah senle uğraşmak zorundamıyım ben.
aha yine başladık yani siz güzel bir uyandırılma mı bekliyodunuz.Ben sadece annem tarafından öpüklerle uyandırılır ona naz yapardım.Kalktım yataktan bu adamı sinirlendirmek iyi değildir.Çıplak ayaklarımı yere basınca rahatladım mı ne.Sıcağı değil soğuğu severim ben var olduğumu hissettiriyor bana.Odamdaki banoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Sonra geçtim dolabın başına acaba ne giysem kaygısı başladı.Aha inandınız gittim kotlar arasından siyah olanı üstüne mavi üzerinde ingilizce hadi bana bulaş yazan bir t-şört giydim.Ayağıma siyah converse ayakkabilarımı giydim.Yarıdan başlayan bir balık sırti ördüm saçlarımı ve sade bir makyaj yaptım işte hazırım.Süslenmemi bekliyodunuz dimi şey ben pek süslü değilim.neyse indim aşağıya babam demek gelmiyor içimden daha sonra anlatırım uzanmış yarı çıplak mankenleri izliyor.ben size annemin neden öldüğünü anlatmamıştım dimi.Tamam dalalım anılara...Daha sekiz yaşındaydım ve annemin başının etini yiyip beni parka götürmesini sağlamıştım.Hayatımda yaşadıyım son güzel günümdü,benimle oyunlar oynadı,güldük,kahkahalar attık akşam olmuş eve dönme vakti gelmişti...annem kapıyı açtı eve girdik ve yukarıdan garip sesler geliyordu.Annemle yukarı çıktık,babam bir kadının üstünde garip sesler çıkarıyordu.İlk başta korkmuştum ona birşey oluyor diye ama annem yanımdan ağlayarak geçti.Merdivenlerden koşarak aşağıya inip dişarı çıktı ve baaaam bir araba gözlerimin önünde anneme çarptı.Babam başka bir kelime bulmam lazım böyle seslenmek sinirimi bozuyor.Ambulansı aramış hastaneye kaldırdık ama kurtaramadılar.Lanet adamda ne ağladı ne birşey yaptı.O günden sonra hergün başka bir kadın geldi ve garip sesler devam etti.Şimdi gayet iyi anlıyorum o seslerin ne olduğunu.Bak işte benim iğrenç hikayem böyle başladı.O olaydan sonra bir daha konuşamadım.ben size kendimi anlatmadım dimi tamam başlıyorum...Ben on yedi yaşında kestane kızılı beline kadar saçları olan ela gözlü uzun boylu bir yetmiş iki,zayıf bir kızım ha bide çillerim var.Ben çillerimi severim çünkü annem hep çilli kızım diye severdi beni.Artık günümüze dönme vakti.Lanet adam koltukta oturmuş mankenleri izleye dursun bende kahvaltıyı hazırlayayım.Normalde çalışanlar hazırlardı ama bugün izinliler.İlk çayı yaptım.Dolapta kahvaltılık ne varsa hepsini masaya dizdim.sonra patetes kızartıp onuda koydum mu tamamdır.Kendiler vazgeçilmezim olurlarda.Şimdi şu lanet adamı çağıralım.sofraya oturup yemekleri yedik.Yemeğin sonunda kafayı kaldırıp bonbayı batlattı.
-seninle uğraşmaktan bıktım artık.Özel ders almıcaksın seni özel okula kaydettirdim ve servisle gidip geliceksin.Belkide arkadaş edinirsin ama hangi salak seninle arkadaş olur ki neyse artık seninle uğraşmak istemiyorum ve sorun çıkarma.Ben artık işe gidicem ve şöför seni bugünlük bırakacak.dedi ve gitti.
Yeni okul,yeni bir ortam ve yeni insanlar ve daha fazla aşağalanma ahhh hayarımdan nefret ediyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Savaş
AdventureBir varmış bir yokmuş diye başlar bütün hikayeler. Benimki de böyle başladı.Hayat önüme acımasız bir oyun çıkardı ve oynamamı bekledi.Peki ben ne yaptım derseniz. Cevabını alacaksınız ve umarım beğenirsiniz......