Temizlik imandan gelir dedim cehennemi temizledim.Demez olaydım öldüm ya.Her tarafı temizledikten sonra elime meyve suyunu alıp koltuğa resmen yığıldım.Karşımdaki televizyonu açıp kanallarda zap yapmaya başladım ama bu iş çok sıkıcı geldi.Kanalların herhangi birinde durup dinlenmeye çalıştım.Bu iş kolay değil.Vicudum dinlensede aklım dinlenmiyor.
Alev sürtüğünü halletmek dakikalık iş eylence olarak görüyorum onu.
Bir hafta sonra..
Alev ve rüzgarın konuşması üzerinden tam bir hafta geçti ama pek bir icrahat yok.Benim hakkımda pek birşey öğrenemediler.Çünkü ben istemediğim sürece kimse benim hakkımda kimse hiçbirşey öğrenemezler.Okul bahçesindeki ağaçların altında oturdum.Aylardan kasım olmasına rağmen buralarda sanki yaz.Fazla sıcak olmamasına rağmen dışarıda oturulabiliyor.
Taramalı geçen bir haftada hiç susmadı.Gamze kafayı test çözmekle bozmuş.Ben ise Aleve oyun hazırlıyorum.Eyleniceğime eminim.
Karşıdan penbe tonlarında çiçek desenli boyundan bağlamalı bir elbise üzerine beyaz keten bir ceket,ayağına beyaz topuklu ayakkabı giymiş.Saçlarını düzleştirip salmış ve hafif tonlarda makyaj yapmış taramalı ve onun yanında siyah dar paça üzerine kırmızı salaş bir gömlek üzerinesiyah kot ceket giymiş.Saçlarını lüle yapıp salmış ve göze ağırlık veren bir makyajla tatlı bela geliyor.
İkiside gelip yere yanıma oturdular.Şimdi farkediyorum lanet adamın dediği benimle arkadaş olacak salaklarımı buldum ve ilk defa kendimi yanlız hissetmiyorum.Gamzenin yeni lakabı tatlı bela.Tatlıyı çok seviyor ve şu geçen bir haftada ders çalşmam konusunda kocaman bir nutuk çekip başıma bela olmuştu ve ondan sonra ona artık böyle sesleniyorum yada yazıyorum da denebilir.
Karşıdan Rüzgar ve sınıfın diğer erkekleri oturup konuşuyolar ve arada bu tarafa bakıyor.Beni izlediğini düşünmüştüm.Yanılmışım Meltemi yani nam-ı değer taramayı kesiyomuş.Garip hiç aklıma gelmezdi.
Bizim taramalının çok konuşması ki erkekler çok konuşan kızları sevmezler,heyecanla birşeyler anlatırken ellerini kollarını hızlıca sallaması ve anlatırken kullandığı mimikler,komik birşeyde kimseyi umursamadan kahkaha atması onun okuldaki ve etrafındaki kızlardan farklı olması etkilemiş onu.Arkadaşlarıyla konuşurken dudaklarını okumasam hayatta inanmazdım.
Dudak okumak küçükken kendimi korumak için öğrendiğim birşeydi.Zor olmuştu ama başarmıştım.
İstemeden gülümsedim.Şimdi Rüzgar Meltemin onun olduğunu ve kılına zarar vereni yaşatmayacağını söylüyor.Ayrıca Gamze Meltemin kuzeni olduğu için onada dokunulmamasını söyledi ve korunmalarını sağlıcaktır.Onlar güvendeler ve ben ne yaparsam yapayım yakınımda oldukları için onlara zarar gelmicektir.
Kapıdan kırmızı bir bmw x6 hızla okula giriş yaptı.Güzel gösteriydi.İçinden sürtük ve salak sarışınlar indiler.Adları Buket ve Demetmiş.İkizlermiş allah ailesine sabır versin.Benim çocuğum olsa doktora nerde yanlış yaptımda bu çocuklar böyle oldu diye sorardım.
Üst tarafı ten rengi transparan siyah bir tulum giymiş beyaz bir ceket siyah uzun çok uzun topuklu ayakkabı giymiş saçlarını düzleştirip krep atıp salmış.Ağır bi göz makyajı yapıp kızmızı bir ruj sürmüş.yine badana gbi bir suratla karşımızda.
Salaklarımız ise siyah kıçı anca kapatan üzeri dantelli birinin sırt diğerinin göğüs dekoltesi olan bir elbise giymiş.Siyah topuklu ayakkabı giymişler ve ağır bir makyaj yapmışlar.Göğüs dekolteli olan saçlarını lüle yapmış,sırt dekoltesi olan ise saçlarını dağınık topuz yapmış.Önümden sinirli bakışlar atarak geçtiler.Eylenmeye başlıyorum sanırım.Bir de okul sıkıcıdır derler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Savaş
AdventureBir varmış bir yokmuş diye başlar bütün hikayeler. Benimki de böyle başladı.Hayat önüme acımasız bir oyun çıkardı ve oynamamı bekledi.Peki ben ne yaptım derseniz. Cevabını alacaksınız ve umarım beğenirsiniz......